preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
Školska marenda
2.a/b produženi boravak

Otkrivamo svijet likovnih umjetnika (slikamo kao Paul Klee, letter art)

Maškare

Pano 1.e

 

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Popis udžbenika
Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 858753
Ovaj tjedan: 720
Danas: 168

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2023./ 2024.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt Rastimo s čakavicom
Autor: Mila Ozretić, 22. 7. 2020.

Učenici 1.a razreda Osnovne škole Split 3 su tijekom školske godine 2019./20.  sudjelovali u projektu Rastimo s čakavicom. Cilj projekta je bio razvijanje učeničke svijesti o vrijednosti hrvatske kulturne baštine, hrvatske tradicijske glazbe te hrvatskoga jezika s naglaskom na važnost njihovog očuvanja.  


Interdisciplinarnim pristupom u nastavi  nastojalo se potaknuti učenike na učenje riječi zavičajnoga govora, na slušanje i čitanje tekstova napisanih na zavičajnom govoru te na pjevanje tradicijskih napjeva uz učenje plesnih koreografija.  Tijekom realizacije projekta koji je trajao  cijelu školsku godinu primjenjivali smo različite oblike rada: individualni, grupni i rad u paru.

S obzirom na to da od ove školske godine učenici 1. razreda rade po novim predmetnim kurikulumima, tema ovog projekta izvrsno se uklopila kroz ishode poučavanja u predmetima Hrvatski jezik (OŠ HJ A.1.6. Učenik prepoznaje razliku između mjesnoga govora i hrvatskoga standardnoga jezika.) i Glazbena kultura (OŠ GK A.1.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi.; OŠ GK B.1.3. Učenik izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu.) gdje se između ostalog, kao prijedlog sadržaja rada navodi i tradicijska glazba.

S obzirom na sve navedeno, aktivnosti ovog projekta realizirali smo na satovima Hrvatskoga jezika te na satovima glazbene izvannastavne aktivnosti Malog zbora.

Kroz nastavu Hrvatskoga jezika, učeći nova slova, uz svako slovo smo istovremeno upoznavali riječi zavičajnoga govora te tako stvarali slikovni, zavičajni rječnik.

U veljači smo, vezano uz dane karnevala, razgovarali o pokladnim običajima u našem gradu te  čitali i obrađivali pjesmu Rič diteta pjesnikinje Zvjezdane Čagalj. Učenici su s velikim interesom sudjelovali u radu i s radošću smišljali rečenice na mjesnom govoru te naučili dijelove pjesme napamet govorili ih pred razredom.

 Tijekom nastave na daljinu, učenici su utvrđivali svoje znanje abecede. Jedan od zadataka koji su dobili bio je da uz pomoć roditelja na internetu potraže rječnik ,,Splitske riči” te u njemu pronađu i napišu značenje nekih riječi mjesnog govora.

 Uz Dan grada Splita i blagdan svetog Duje učenici su čitali pjesmu Trun tepline pjesnikinje Zvjezdane Čagalj i učili je krasnosloviti.

Na satovima Maloga zbora pjevali smo  tradicijske napjeve. U siječnju smo učili pjevati i plesati plesove s otoka Murtera  Išli smo u školicu,  Kolo, kolo išunajca i Pljeskom, pljeskom tata gre. Učenici su uživali u plesnim koreografijama plešući u kolu i u paru.  U veljači, uz Valentinovo, učili smo pjesmu Biseru južnoga mora te plesali u ritmu ljubavnog valcera. U ožujku smo naučili pjesmu Falile se Kaštelanke koju smo ponovili u svibnju, kroz nastavu na daljinu i pjevali uz Dan grada Splita.

Na kraju ove naše lijepe projektne priče sretni smo što smo upoznali riječi, stihove i pjesme našega zavičaja te što ćemo ih na ovaj način sačuvati od zaborava. Veselimo se drugom razredu i nastavku rada na očuvanju naše lipe čakavice.

                                                                                                                                            Pripremila: Sandra Podrug



Priloženi dokumenti:
Projekt_Rastimo_s_cakavicom.pdf (293.75 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju