2020-04-13 15:27:27 RUČNIM ŠIVANJEM DO USKRŠNJIH UKRASA U tijeku nastave na daljinu koja je i učenike, roditelje i učitelje prikovala uz razne uređaje, Uskrs se učinio kao prilika da se odmorimo od tehnologije. U sklopu Sata razrednika, učenici su imali zadatak izraditi Uskršnje ukrase ručnim šivanjem, a slikama smo ukrasili naš virtualni prostor u kojem boravimo.
Ova aktivnost je osmišljena s višestrukim ciljevima za učenike: odmor od ekrana i uređaja, razvijanje motorike ruku, razvijanje vještine praćenja uputa, razvijanje vještine rješavanja problema, strpljivosti te suočavanje s poteškoćama pri radu jer su česte situacije da ponestane konca, konac se zapetlja, šav ode u krivom smjeru itd., osvješćivanje mogućnosti oporabe tekstila.Učenicima je u ovoj šk. godini ovo bio drugi susret sa šivanjem te je ovaj put izazov bio postići ukrasni šav, umjesto jednostavnog kojeg smo koristili u našem prvom pokušaju (šivanje čizmiza za Sv. Nikolu).
KORACI IZRADE UKRASA RUČNIM ŠIVANJEM NA PRIMJERU USKRŠNJEG JAJA) (video upute) VIDEO UPUTE ZA POSTIZANJE UKRASNOG RUBNOG ŠAVA: https://www.youtube.com/watch?v=sJBxTsehe7s https://bit.ly/2Qbd1bvVIDEO UPUTE ZA JEDNOSTAVNI ŠAV: https://bit.ly/39qVxiD Međupredmetne teme obuhvaćene zadatkom:Osobni i socijalni razvoj osr A.2.1. Razvija sliku o sebi. (Vjeruje da je dobra i vrijedna osoba, sudjeluje u zajedničkim aktivnostima u razrednome odjelu i školi. Doprinos svakoga člana razredne zajednice dragocjen je. Prosuđuje da je uredu potražiti pomoć kad je teško.) osr A.2.3. Razvija osobne potencijale. osr A.2.4. Razvija radne navike. Održivi razvoj – potrošačko društvo odr B.2.3. Opisuje kako pojedinac djeluje na zaštitu prirodnih resursa. (Prihvaća održivu potrošnju kao način života. Uspoređuje potrošnju i razvija stav prema gotovom proizvodu naspram samostalno izrađenog proizvoda.) |
Osnovna škola "Split 3" Split |