2022-09-12 10:53:00 EAR PROJEKT - AKCIJSKO ISTRAŽIVANJE: UTJECAJ (NE)RJEŠAVANJA DOMAĆIH ZADAĆA NA UČENJE Planira se tijekom 1. polugodišta š.god. 2022./2023. provesti akcijsko istraživanje s ciljem unaprijeđenja nastave matematike i postignuća učenika. Naziv istraživanja: Utjecaj (ne)rješavanja domaćih zadaća na učenje Istraživanje osmislila i provodi: Mirela Pešut, prof. matematike i fizike Uočava se kako je pojedine skupine učenika vrlo teško motivirati na redovito pisanje domaće zadaće iz matematike čime izostaje vrlo potrebno uvježbavanje sadržaja koji su prethodno obrađeni u školi. Ideja istraživanja je prikupiti informacije o razlozima i učestalosti rješavanja domaće zadaće te provjeriti je li vrijeme utrošeno na rješavanje domaće zadaće povezano s boljim postignućima ukoliko se zamjeni uloga školske i domaće zadaće primjenom metode obrnute učenionice. U akcijskom istraživanju tražit će se odgovoriti na sljedeća istraživačka pitanja: EQ1. Sudjeluju li učenici i na koji način u analizi domaće zadaće? EQ2. Što je za vas (učenike) domaća zadaća i koji je njezin smisao? EQ3. Koliko često učenici (ne)rješavaju zadanu domaću zadaću i iz kojih razloga? AQ1. Kako primjena metode obrnute učionice tj. zamjene ulogu školske i domaće zadaće utječe na motivaciju i učenička postignuća? Rezultati istraživanja biti će objavljeni do kraja nastavne godine.
|
Osnovna škola "Split 3" Split |