2022-09-12 10:53:00

EAR PROJEKT - AKCIJSKO ISTRAŽIVANJE: UTJECAJ (NE)RJEŠAVANJA DOMAĆIH ZADAĆA NA UČENJE

Planira se tijekom 1. polugodišta š.god. 2022./2023. provesti akcijsko istraživanje s ciljem unaprijeđenja nastave matematike i postignuća učenika. 

Naziv istraživanja: Utjecaj (ne)rješavanja domaćih zadaća na učenje

Istraživanje osmislila i provodi: Mirela Pešut, prof. matematike i fizike

Uočava se kako je pojedine skupine učenika vrlo teško motivirati na redovito pisanje domaće zadaće iz matematike čime izostaje vrlo potrebno uvježbavanje sadržaja koji su prethodno obrađeni u školi.

Ideja istraživanja je prikupiti informacije o razlozima i učestalosti rješavanja domaće zadaće te provjeriti je li vrijeme utrošeno na rješavanje domaće zadaće povezano s boljim postignućima ukoliko se zamjeni uloga školske i domaće zadaće primjenom metode obrnute učenionice. 

U akcijskom istraživanju tražit će se odgovoriti na sljedeća istraživačka pitanja:

EQ1. Sudjeluju li učenici i na koji način u analizi domaće zadaće?

EQ2. Što je za vas (učenike) domaća zadaća i koji je njezin smisao?

EQ3. Koliko često učenici (ne)rješavaju zadanu domaću zadaću i iz kojih razloga?

AQ1. Kako primjena metode obrnute učionice tj. zamjene ulogu školske i domaće zadaće utječe na motivaciju i učenička postignuća?

Rezultati istraživanja biti će objavljeni do kraja nastavne godine.

 


Osnovna škola "Split 3" Split