2021-07-09 10:42:59

Moja razmišljanja o mrežnoj nastavi

Ja sam Luka Ugrin, pohađam Osnovnu školu Split 3 i idem u 8. razred. Većinu 7. razreda i nekoliko mjeseci 8. razreda proveo sam na mrežnoj nastavi.

Mrežna nastava je bila i zabavna i ponekad teška, ovisno o predmetima. Žao mi je što nismo imali više pomoći za pojedine predmete jer je zbilja teško kada moraš sam shvatiti video lekciju i ne možeš pitati profesora ako ti nešto nije jasno. S druge strane, mrežna nastava mi je dala više slobodnog vremena jer sam mogao sam isplanirati kada ću što raditi. Imao sam i bolji prosjek, a to je najviše zbog toga što smo imali dosta zadataka izrade prezentacija, a tko to ne zna dobro napraviti?

Razgovarao sam s učenicima u svome razredu i sa kolegama osmašima što misle o mrežnoj nastavi, velika većina je rekla da im se više sviđa mrežna nastava. Oni koji su rekli da im je draža nastava u školi  ipak su bili u manjini. Pitao sam oko 30 učenika i učenica, a za mrežnu nastavu su više dječaci, nego djevojčice. Imam dojam da se cure više vole družiti u školi i provoditi vrijeme s prijateljicama.

Smatram da jedna i druga nastava imaju svoje prednosti i mane. Na  nama je koliko ćemo biti marljivi, pratiti, sudjelovati te odrađivati zadatke. U tome smislu su obje vrste nastave jednake. Neki su povučeni, neki se više vole družiti, po tome se i razlikuje izbor koju nastavu više volimo. Svakako  mislim da je druženje ljudima važno, kako odraslima, tako i djeci, a to se mrežnom nastavom ipak ne može postići.

 

Luka Ugrin,8. b


Osnovna škola "Split 3" Split