
Ove smo se školske godine uključili u eTwinning projekt Igrajmo se glagoljicom 4. Projekt se temelji na upoznavanju glagoljičke kulturne baštine s ciljem popularizacije glagoljičke kulturne baštine osvještavanjem važnosti kulturnoga i nacionalnog identiteta. Ostali ciljevi projekta su: razvoj suvremenih kreativnih pristupa poučavanja koji potiču motivaciju za istraživanje te povezivanje sadržaja s učeničkim interesima (korištenje računala, aplikacija, tableta, mobitela…); razmjena ideja u svrhu razvoja kreativnosti te konstruktivno spajanje izvorne i virtualne stvarnosti; upoznavanje učenika s mogućnostima kreativne uporabe IKT metodom 3IKT, koja uključuje korištenje IKT-a kao sredstvo motivacije, sredstvo procesnog usvajanja znanja i kao sredstvo za oblikovanje kreativnog uratka, te osposobljavanje učenika za učinkovitu uporabu aplikacija i web alata u obrazovne svrhe.
Projektni tim čine učenici Multimedijske grupe (6.c i 6.d razr.), voditeljica projekta je Neda Lelas, učiteljica hrvatskoga jezika.
Projektne su se aktivnosti odvijale u razdoblju od listopada 2024. do lipnja 2025. nakon čega je planirana diseminacija rezultata. Mjesečne aktivnosti odvijale su se sljedećim redoslijedom:
– u listopadu su prikupljene suglasnosti, učenici su se predstavili na platformi projekta, ostvaren je prvi video susret voditelja te provedena inicijalna anketa za učenike
– studeni je protekao u znaku izrade logo projekta, proveden je izbor najboljega loga, učenici su upoznati s mrežnom stranicom Igrajmo se glagoljicom te istoimenom FB stranicom
– u prosincu smo izrađivali božićne ukrase i čestitke s motivima glagoljice te ih razmijenili s učenicima partnerske škole, ostvaren je videosusret s učenicima Osnovne škole Dore Pejačević iz Našica
– u siječnju je ostvaren drugi videosusret voditelja
– učenici su tijekom veljače transliterirali latinični tekst u glagoljicu pomoću QR koda te izradili vlastite QR kodove, obilježili smo Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva
– ožujak je bio predviđen za izradu inicijala te kolaža radova pomoću digitalnih alata
– tijekom travnja izrađivani su i razmijenjeni straničnici s glagoljičnim motivima s učenicima partnerske škole OŠ braće Radića iz Pakraca, ostvaren je 3. video susret voditelja
– svibanj je protekao u izradi digitalnih igara (kviz, puzzle, osmosmjerke, križaljke..) te igranju digitalnih igara koje su izradili ostali sudionici projekta, proveden je Kahoot kviz za sve učenike čime je ostvarena provjera stečenih znanja
U tijeku je izrada eKnjige u kojoj će biti objedinjeni radovi svih sudionika projekta Igrajmo se glagoljicom 4.
Priredila: Neda Lelas, prof.













