eTwinning projekt Igrajmo se glagoljicom 4

by | lip 6, 2025 | eTwinning, Hrvatski jezik, Vijesti

Ove smo se školske godine uključili u eTwinning projekt Igrajmo se glagoljicom 4. Projekt se temelji na upoznavanju glagoljičke kulturne baštine s ciljem popularizacije glagoljičke kulturne baštine osvještavanjem važnosti kulturnoga i nacionalnog identiteta. Ostali ciljevi projekta su: razvoj suvremenih kreativnih pristupa poučavanja koji potiču motivaciju za istraživanje te povezivanje sadržaja s učeničkim interesima (korištenje računala, aplikacija, tableta, mobitela…); razmjena ideja u svrhu razvoja kreativnosti te konstruktivno spajanje izvorne i virtualne stvarnosti; upoznavanje učenika s mogućnostima kreativne uporabe IKT metodom 3IKT, koja uključuje korištenje IKT-a kao sredstvo motivacije, sredstvo procesnog usvajanja znanja i kao sredstvo za oblikovanje kreativnog uratka, te osposobljavanje učenika za učinkovitu uporabu aplikacija i web alata u obrazovne svrhe.

Projektni tim čine učenici Multimedijske grupe (6.c i 6.d razr.), voditeljica projekta je Neda Lelas, učiteljica hrvatskoga jezika.

Projektne su se aktivnosti odvijale u razdoblju od listopada 2024. do lipnja 2025. nakon čega je planirana diseminacija rezultata. Mjesečne aktivnosti odvijale su se sljedećim redoslijedom:

– u listopadu su prikupljene suglasnosti, učenici su se predstavili na platformi projekta, ostvaren je prvi video susret voditelja te provedena inicijalna anketa za učenike

– studeni je protekao u znaku izrade logo projekta, proveden je izbor najboljega loga, učenici su upoznati s mrežnom stranicom Igrajmo se glagoljicom te istoimenom FB stranicom

– u prosincu smo izrađivali božićne ukrase i čestitke s motivima glagoljice te ih razmijenili s učenicima partnerske škole, ostvaren je videosusret s učenicima Osnovne škole Dore Pejačević iz Našica

– u siječnju je ostvaren drugi videosusret voditelja

– učenici su tijekom veljače transliterirali latinični tekst u glagoljicu pomoću QR koda te izradili vlastite QR kodove, obilježili smo Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva

– ožujak je bio predviđen za izradu inicijala te kolaža radova pomoću digitalnih alata

– tijekom travnja izrađivani su i razmijenjeni straničnici s glagoljičnim motivima s učenicima partnerske škole OŠ braće Radića iz Pakraca, ostvaren je 3. video susret voditelja

– svibanj je protekao u izradi digitalnih igara (kviz, puzzle, osmosmjerke, križaljke..) te igranju digitalnih igara koje su izradili ostali sudionici projekta, proveden je Kahoot kviz za sve učenike čime je ostvarena provjera stečenih znanja

 U tijeku je izrada eKnjige u kojoj će biti objedinjeni radovi svih sudionika projekta Igrajmo se glagoljicom 4.

Priredila: Neda Lelas, prof.

eKnjiga Igrajmo se glagoljicom 4

eKnjiga Igrajmo se glagoljicom 4

Učenici 6.c i 6.d razreda  koji su u okviru izvannastavne aktivnosti Multimedijska grupa sudjelovali u međunarodnom eTwinning projektu Igrajmo se glagoljicom 4,  sudjelovali su u završnoj aktivnosti projekta,  izradi eKnjige Igrajmo se glagoljicom 4. Završna aktivnost...

U svijetu likovnih umjetnika 7

U svijetu likovnih umjetnika 7

Učenici 2. A razreda s učiteljicom Sandrom Podrug sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu "U svijetu likovnih umjetnika 7". Cilj projekta je poticati stvaralački razvoj djece te razvoj njihovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti. Učenici su saznali ponešto...

Razredni projekt „Lipi naš ča 2“

Razredni projekt „Lipi naš ča 2“

Učenici 2.a razreda Osnovne škole Split 3 tijekom školske godine 2024./25. sudjelovali su u cjelogodišnjem razrednom projektu „Lipi naš ča 2“. Riječ je o nastavku prošlogodišnjeg projekta čiji je cilj razvijanje svijesti o vrijednosti hrvatske kulturne baštine,...

Ideje 2. C u školskoj knjižnici

Ideje 2. C u školskoj knjižnici

Svake godine u našoj školskoj knjižnici obilježavamo Mjesec hrvatske knjige, Dan hrvatske knjige i Svjetski dan knjige s ciljem promicanja čitanja i knjiga. Prilikom posjeta školskoj knjižnici učenici 2. C razreda, česti posjetitelji knjižnice, naučili su kako...

Istražimo tvrdoću vode

Istražimo tvrdoću vode

Učenici Feđa Podlipec i Frane Bužančić pod vodstvom mentorice Sande Šimičić istražili su tvrdoću voda našeg zavičaja. Više o provedenom istraživanju saznat ćete iz dokumenta koji objavljujemo.

Projekt: U Klubu čitatelja pronađi knjigu za sebe

Projekt: U Klubu čitatelja pronađi knjigu za sebe

Razredi: 2. E i 3. B U sklopu našeg projekta pod nazivom U Klubu čitatelja pronađi knjigu za sebe naučili smo mnogo o pozitivnim učincima čitanja i zbog čega znanost neprestano ističe vrijednost redovitog čitanja. Kroz naš projekt uočili smo ljepotu hrvatskoga jezika...

Glazbom kroz Austriju

Glazbom kroz Austriju

Vrhunac projekta Glazbom kroz Austriju bila je stručna ekskurzija u Beč i Salzburg na kojoj su učenici šestih, sedmih i osmih razreda boravili od 2. do 7. svibnja 2025. uz vodstvo voditeljica projekta Silvije Sinovčić, učiteljice njemačkog jezika, i Karmen Širović,...

Humanitarna akcija 4.D razreda

Humanitarna akcija 4.D razreda

Nakon uskršnje humanitarne akcije učenika i učiteljice 4.D razreda naše škole, zadovoljstvo nam je izvijestiti Vas o pojedinostima i završetku akcije. Humanitarna akcija prodaje uskršnjih rukotvorina učenika je održana u trgovačkom centru Joker i atriju naše škole....

PRIČIGIN

PRIČIGIN

“Putovanja nas prvo ostave bez teksta, a onda nas pretvore u pripovjedače.”  IBN BATTUTA održan je još jedan školski Pričigin. Ove godine u školskoj knjižnici okupila su nas putovanja. Naši mladi pripovjedači pričali su o svojim doživljajima. Pakiranje, nestrpljenje,...

Skip to content