eTwinning projekt Igrajmo se glagoljicom 4

by | lip 6, 2025 | eTwinning, Hrvatski jezik, Vijesti

Ove smo se školske godine uključili u eTwinning projekt Igrajmo se glagoljicom 4. Projekt se temelji na upoznavanju glagoljičke kulturne baštine s ciljem popularizacije glagoljičke kulturne baštine osvještavanjem važnosti kulturnoga i nacionalnog identiteta. Ostali ciljevi projekta su: razvoj suvremenih kreativnih pristupa poučavanja koji potiču motivaciju za istraživanje te povezivanje sadržaja s učeničkim interesima (korištenje računala, aplikacija, tableta, mobitela…); razmjena ideja u svrhu razvoja kreativnosti te konstruktivno spajanje izvorne i virtualne stvarnosti; upoznavanje učenika s mogućnostima kreativne uporabe IKT metodom 3IKT, koja uključuje korištenje IKT-a kao sredstvo motivacije, sredstvo procesnog usvajanja znanja i kao sredstvo za oblikovanje kreativnog uratka, te osposobljavanje učenika za učinkovitu uporabu aplikacija i web alata u obrazovne svrhe.

Projektni tim čine učenici Multimedijske grupe (6.c i 6.d razr.), voditeljica projekta je Neda Lelas, učiteljica hrvatskoga jezika.

Projektne su se aktivnosti odvijale u razdoblju od listopada 2024. do lipnja 2025. nakon čega je planirana diseminacija rezultata. Mjesečne aktivnosti odvijale su se sljedećim redoslijedom:

– u listopadu su prikupljene suglasnosti, učenici su se predstavili na platformi projekta, ostvaren je prvi video susret voditelja te provedena inicijalna anketa za učenike

– studeni je protekao u znaku izrade logo projekta, proveden je izbor najboljega loga, učenici su upoznati s mrežnom stranicom Igrajmo se glagoljicom te istoimenom FB stranicom

– u prosincu smo izrađivali božićne ukrase i čestitke s motivima glagoljice te ih razmijenili s učenicima partnerske škole, ostvaren je videosusret s učenicima Osnovne škole Dore Pejačević iz Našica

– u siječnju je ostvaren drugi videosusret voditelja

– učenici su tijekom veljače transliterirali latinični tekst u glagoljicu pomoću QR koda te izradili vlastite QR kodove, obilježili smo Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva

– ožujak je bio predviđen za izradu inicijala te kolaža radova pomoću digitalnih alata

– tijekom travnja izrađivani su i razmijenjeni straničnici s glagoljičnim motivima s učenicima partnerske škole OŠ braće Radića iz Pakraca, ostvaren je 3. video susret voditelja

– svibanj je protekao u izradi digitalnih igara (kviz, puzzle, osmosmjerke, križaljke..) te igranju digitalnih igara koje su izradili ostali sudionici projekta, proveden je Kahoot kviz za sve učenike čime je ostvarena provjera stečenih znanja

 U tijeku je izrada eKnjige u kojoj će biti objedinjeni radovi svih sudionika projekta Igrajmo se glagoljicom 4.

Priredila: Neda Lelas, prof.

eKnjiga Igrajmo se glagoljicom 4

eKnjiga Igrajmo se glagoljicom 4

Učenici 6.c i 6.d razreda  koji su u okviru izvannastavne aktivnosti Multimedijska grupa sudjelovali u međunarodnom eTwinning projektu Igrajmo se glagoljicom 4,  sudjelovali su u završnoj aktivnosti projekta,  izradi eKnjige Igrajmo se glagoljicom 4. Završna aktivnost...

U svijetu likovnih umjetnika 7

U svijetu likovnih umjetnika 7

Učenici 2. A razreda s učiteljicom Sandrom Podrug sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu "U svijetu likovnih umjetnika 7". Cilj projekta je poticati stvaralački razvoj djece te razvoj njihovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti. Učenici su saznali ponešto...

Razredni projekt „Lipi naš ča 2“

Razredni projekt „Lipi naš ča 2“

Učenici 2.a razreda Osnovne škole Split 3 tijekom školske godine 2024./25. sudjelovali su u cjelogodišnjem razrednom projektu „Lipi naš ča 2“. Riječ je o nastavku prošlogodišnjeg projekta čiji je cilj razvijanje svijesti o vrijednosti hrvatske kulturne baštine,...

Ideje 2. C u školskoj knjižnici

Ideje 2. C u školskoj knjižnici

Svake godine u našoj školskoj knjižnici obilježavamo Mjesec hrvatske knjige, Dan hrvatske knjige i Svjetski dan knjige s ciljem promicanja čitanja i knjiga. Prilikom posjeta školskoj knjižnici učenici 2. C razreda, česti posjetitelji knjižnice, naučili su kako...

Istražimo tvrdoću vode

Istražimo tvrdoću vode

Učenici Feđa Podlipec i Frane Bužančić pod vodstvom mentorice Sande Šimičić istražili su tvrdoću voda našeg zavičaja. Više o provedenom istraživanju saznat ćete iz dokumenta koji objavljujemo.

Projekt: U Klubu čitatelja pronađi knjigu za sebe

Projekt: U Klubu čitatelja pronađi knjigu za sebe

Razredi: 2. E i 3. B U sklopu našeg projekta pod nazivom U Klubu čitatelja pronađi knjigu za sebe naučili smo mnogo o pozitivnim učincima čitanja i zbog čega znanost neprestano ističe vrijednost redovitog čitanja. Kroz naš projekt uočili smo ljepotu hrvatskoga jezika...

Skip to content