Što znači izraz “Pandorina kutija”? Koje je značenje poslovice “Tko visoko leti, nisko pada?” U čemu je bio problem s Ahilovom petom? Sve to, i još mnogo toga drugoga, su saznali učenici 5. c i 5. d razreda kroz projekt o grčkoj mitologiji. Svaki je učenik obradio jedan mit, a svoje znanje predstavili su kroz maštovite plakate i stripove, pa čak i uratke od glinamola! Projekt je bio prilika da na zabavan i poticajan način istraže bogat svijet grčkih bogova, junaka i mitoloških bića. Učenici su pokazali zavidnu razinu kreativnosti, ali i znanja o drevnoj grčkoj civilizaciji. Iz mitova su učili o svakodnevnom životu starih Grka, njihovim vjerovanjima, vrijednostima i kulturi. Radove su s ponosom izložili u učionici i školskom atriju te ih predstavili svojim razrednim kolegama. Kroz projekt su razvijali istraživačke i prezentacijske vještine, učili raditi samostalno. Atmosfera je bila vesela i stvaralačka, a učenici su s oduševljenjem dijelili zanimljive mitove koje su otkrili. Ovaj projekt još je jednom pokazao koliko učenje može biti zabavno i inspirativno. Bravo za naše petaše!
