Učenički projekti kroz nastavu i aktivnosti iz matematike

by | lip 30, 2025 | Matematika, Vijesti

ŠKOLSKI PROJEKTI

5. razredi

5.a, 5.b, 5.c i 5.d realizirali su projekt AUTOPORTRET uz mentorsko vođenje učiteljica Svjetlane Komić, Antonije Ćurčić i Mirele Pešut .

Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja skupova. Svoje hobije i aktivnosti na otvorenom i u zatvorenom prostoru na zanimljiv način prikazali su autoportretom, a zatim pomoću skupova i  Vennovim dijagramom.

Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznice: 5.a , 5.b i 5.c,d

6. razredi

6.a i 6.b uz mentorsko vođenje učiteljice matematike Svjetlane Komić realizirali su projekt FRACTION ART.

Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja Različiti zapisi nenegativnih racionalnih brojeva i Prikazivanje podataka tablično te stupčastim dijagramom frekvencija.

Učenici su kreirali osno ili centralno simetrične slike pomoću dijelova kruga; analizirali sliku i prikazali podatke (broj pojavljivanja i udio krugova ili dijelova kruga na slici izražen razlomkom, decimalnim brojem i postotkom) tablicom i stupčastim dijagramom te od dobivenih materijala izradili plakat.

Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznice 6.a,b

7. razredi

  • 7.a i 7.b razredi realizirali su projekt POSTOTAK U ZNANSTVENOM SVIJETU uz mentorsko vođenje učiteljice Antonije Ćurčić.
  • 7.c i 7.d razredi realizirali su projekt POSTOTKE ZNAJ DA BUDEŠ NAJ uz mentorsko vođenje učiteljice Ane Šakić

Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja: znanstveni zapis, postotak i primjena postotka.
Prema danim uputama, učenici su izradili strip. (crtan rukom ili digitalno).

Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznica: 7.a,b i 7.c,d 

8. razredi

8.a, 8.b, 8.c i 8.d razred  realizirali su  projekt MATEMATIČARI NA POŠTANSKIM MARKAMA uz mentorsko vođenje učiteljica Svjetlane Komić i Ane Šakić.

Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja: omjeri u skupu R, Talesov poučak o proporcionalnim dužinama i Pitagorin poučak. Prema zadanim uputama izradili su poster (crtan rukom ili digitalno).

Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznica: 8.a,b i 8.c,d

eTwinning projekt “MATEMATIKA KROZ STRIP I KARIKATURU 2025” (mentorsko vođenje učiteljica Mirele Pešut i Svjetlane Komić)

Projekt mArt2025 sedmu godinu za redom povezuje učenike i nastavnike kroz interdisciplinarne aktivnosti koje uključuju nastavu materinskog jezika, matematike, povijesti, likovne i tehničke kulture. Kroz nagradni natječaj, prikupljanje radova te izložbe i online završnicu (Regionovizija), učenici razvijaju kreativnost, timski rad i kritičko mišljenje, a škole surađuju u odabiru najboljih stripova i karikatura.

U međunarodnom natječaju nagrađen je jedan učenički rad iz OŠ Split 3 (Nola Mlikotić – 2.mjesto)

Poveznica na članak

eTwinning projekt “PORTRET POTENCIJALA“ (mentorsko vođenje učiteljica Mirele Pešut i Antonije Ćurčić)

Učenici su kroz projekt Portret potencijala istraživali vlastite talente i interese, razvijali komunikacijske i digitalne vještine te surađivali s vršnjacima iz drugih škola putem radionica, videozapisa i intervjua. Aktivnosti su dokumentirane na Twinspaceu i predstavljene kroz e-časopis, a projekt je promoviran putem školskih mrežnih stranica i društvenih mreža.

Intervjui učenika OŠ Split 3


e-Magazin – sve projektne aktivnosti

Prvo mjesto osvojia je učenica Mila Delić

STEAM

Projekt „STEMFemme Junior“ (mentorsko vođenje učiteljica Mirele Pešut, Antonije Ćurčić, Sande Šimičić, Mile Ozretić i Ane Gudelj)

Projekt STEM femme Junior, nastao suradnjom Instituta za društvena istraživanja, A1 Hrvatska i Grada Splita, donosi inovativnu izvannastavnu aktivnost STeam namijenjenu učenicima petih i šestih razreda. Aktivnost se provodi u 14 splitskih osnovnih škola s ciljem osnaživanja djevojčica za uključivanje u STEAM područja kroz istraživački rad, učenje u zajednici i povezivanje sa stručnjacima iz znanosti, umjetnosti i tehnologije.

Opis projekta

Završna manifestacija: Grand Finale-prezentacija
Završna manifestacija – Grand Finale (objava na Facebooku)

eKnjiga Igrajmo se glagoljicom 4

eKnjiga Igrajmo se glagoljicom 4

Učenici 6.c i 6.d razreda  koji su u okviru izvannastavne aktivnosti Multimedijska grupa sudjelovali u međunarodnom eTwinning projektu Igrajmo se glagoljicom 4,  sudjelovali su u završnoj aktivnosti projekta,  izradi eKnjige Igrajmo se glagoljicom 4. Završna aktivnost...

Ideje 2. C u školskoj knjižnici

Ideje 2. C u školskoj knjižnici

Svake godine u našoj školskoj knjižnici obilježavamo Mjesec hrvatske knjige, Dan hrvatske knjige i Svjetski dan knjige s ciljem promicanja čitanja i knjiga. Prilikom posjeta školskoj knjižnici učenici 2. C razreda, česti posjetitelji knjižnice, naučili su kako...

Istražimo tvrdoću vode

Istražimo tvrdoću vode

Učenici Feđa Podlipec i Frane Bužančić pod vodstvom mentorice Sande Šimičić istražili su tvrdoću voda našeg zavičaja. Više o provedenom istraživanju saznat ćete iz dokumenta koji objavljujemo.

Projekt: U Klubu čitatelja pronađi knjigu za sebe

Projekt: U Klubu čitatelja pronađi knjigu za sebe

Razredi: 2. E i 3. B U sklopu našeg projekta pod nazivom U Klubu čitatelja pronađi knjigu za sebe naučili smo mnogo o pozitivnim učincima čitanja i zbog čega znanost neprestano ističe vrijednost redovitog čitanja. Kroz naš projekt uočili smo ljepotu hrvatskoga jezika...

Glazbom kroz Austriju

Glazbom kroz Austriju

Vrhunac projekta Glazbom kroz Austriju bila je stručna ekskurzija u Beč i Salzburg na kojoj su učenici šestih, sedmih i osmih razreda boravili od 2. do 7. svibnja 2025. uz vodstvo voditeljica projekta Silvije Sinovčić, učiteljice njemačkog jezika, i Karmen Širović,...

Humanitarna akcija 4.D razreda

Humanitarna akcija 4.D razreda

Nakon uskršnje humanitarne akcije učenika i učiteljice 4.D razreda naše škole, zadovoljstvo nam je izvijestiti Vas o pojedinostima i završetku akcije. Humanitarna akcija prodaje uskršnjih rukotvorina učenika je održana u trgovačkom centru Joker i atriju naše škole....

PRIČIGIN

PRIČIGIN

“Putovanja nas prvo ostave bez teksta, a onda nas pretvore u pripovjedače.”  IBN BATTUTA održan je još jedan školski Pričigin. Ove godine u školskoj knjižnici okupila su nas putovanja. Naši mladi pripovjedači pričali su o svojim doživljajima. Pakiranje, nestrpljenje,...

Maštoviti radovi 3. a u školskoj knjižnici

Maštoviti radovi 3. a u školskoj knjižnici

Tijekom školske godine učenici 3. a razreda bili  su česti posjetitelji školske knjižnice.  U tim susretima isticali smo važnost knjige i naglašavali koliko je potrebno njegovati naviku svakodnevnog čitanja. Provodeći vrijeme uz knjigu naučili smo nešto novo,...

Skip to content