ŠKOLSKI PROJEKTI
5. razredi
5.a, 5.b, 5.c i 5.d realizirali su projekt AUTOPORTRET uz mentorsko vođenje učiteljica Svjetlane Komić, Antonije Ćurčić i Mirele Pešut .
Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja skupova. Svoje hobije i aktivnosti na otvorenom i u zatvorenom prostoru na zanimljiv način prikazali su autoportretom, a zatim pomoću skupova i Vennovim dijagramom.
Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznice: 5.a , 5.b i 5.c,d


6. razredi
6.a i 6.b uz mentorsko vođenje učiteljice matematike Svjetlane Komić realizirali su projekt FRACTION ART.
Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja Različiti zapisi nenegativnih racionalnih brojeva i Prikazivanje podataka tablično te stupčastim dijagramom frekvencija.
Učenici su kreirali osno ili centralno simetrične slike pomoću dijelova kruga; analizirali sliku i prikazali podatke (broj pojavljivanja i udio krugova ili dijelova kruga na slici izražen razlomkom, decimalnim brojem i postotkom) tablicom i stupčastim dijagramom te od dobivenih materijala izradili plakat.
Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznice 6.a,b


7. razredi
- 7.a i 7.b razredi realizirali su projekt POSTOTAK U ZNANSTVENOM SVIJETU uz mentorsko vođenje učiteljice Antonije Ćurčić.
- 7.c i 7.d razredi realizirali su projekt POSTOTKE ZNAJ DA BUDEŠ NAJ uz mentorsko vođenje učiteljice Ane Šakić
Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja: znanstveni zapis, postotak i primjena postotka.
Prema danim uputama, učenici su izradili strip. (crtan rukom ili digitalno).
Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznica: 7.a,b i 7.c,d
8. razredi
8.a, 8.b, 8.c i 8.d razred realizirali su projekt MATEMATIČARI NA POŠTANSKIM MARKAMA uz mentorsko vođenje učiteljica Svjetlane Komić i Ane Šakić.
Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja: omjeri u skupu R, Talesov poučak o proporcionalnim dužinama i Pitagorin poučak. Prema zadanim uputama izradili su poster (crtan rukom ili digitalno).
Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznica: 8.a,b i 8.c,d
eTwinning projekt “MATEMATIKA KROZ STRIP I KARIKATURU 2025” (mentorsko vođenje učiteljica Mirele Pešut i Svjetlane Komić)
Projekt mArt2025 sedmu godinu za redom povezuje učenike i nastavnike kroz interdisciplinarne aktivnosti koje uključuju nastavu materinskog jezika, matematike, povijesti, likovne i tehničke kulture. Kroz nagradni natječaj, prikupljanje radova te izložbe i online završnicu (Regionovizija), učenici razvijaju kreativnost, timski rad i kritičko mišljenje, a škole surađuju u odabiru najboljih stripova i karikatura.
U međunarodnom natječaju nagrađen je jedan učenički rad iz OŠ Split 3 (Nola Mlikotić – 2.mjesto)
eTwinning projekt “PORTRET POTENCIJALA“ (mentorsko vođenje učiteljica Mirele Pešut i Antonije Ćurčić)
Učenici su kroz projekt Portret potencijala istraživali vlastite talente i interese, razvijali komunikacijske i digitalne vještine te surađivali s vršnjacima iz drugih škola putem radionica, videozapisa i intervjua. Aktivnosti su dokumentirane na Twinspaceu i predstavljene kroz e-časopis, a projekt je promoviran putem školskih mrežnih stranica i društvenih mreža.
Intervjui učenika OŠ Split 3
STEAM
Projekt „STEMFemme Junior“ (mentorsko vođenje učiteljica Mirele Pešut, Antonije Ćurčić, Sande Šimičić, Mile Ozretić i Ane Gudelj)
Projekt STEM femme Junior, nastao suradnjom Instituta za društvena istraživanja, A1 Hrvatska i Grada Splita, donosi inovativnu izvannastavnu aktivnost STeam namijenjenu učenicima petih i šestih razreda. Aktivnost se provodi u 14 splitskih osnovnih škola s ciljem osnaživanja djevojčica za uključivanje u STEAM područja kroz istraživački rad, učenje u zajednici i povezivanje sa stručnjacima iz znanosti, umjetnosti i tehnologije.
Opis projekta
Završna manifestacija: Grand Finale-prezentacija
Završna manifestacija – Grand Finale (objava na Facebooku)