preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Split 3"

Login
1.b

Padaju pahulje, padaju nježno

Pitam se da li snijeg voli drveće i polja, kada ih ljubi tako nježno? Onda ih pokriva, znate, bijelim pokrivačem i možda im savjetuje: Spavajte, dragi moji, sve dok ljeto ne dođe ponovo.

Lewis Carroll  

Informatika - 7.r.

Fotomontažom do okićenog bora

Jabuke, 3.a

 
 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Popis udžbenika
Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Priloženi dokumenti:
ISPISNICA.docx
UPISNICA.docx

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 700090
Ovaj tjedan: 2141
Danas: 32
Stop animacija

 

Likovna kultura

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

RSS Reader
RSS Carnet
27.01.2022. 12:52
Istraživanje tržišta - adaptacija/opremanje CARNET čvorišta
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET planira započeti postupak javne nabave usluge poboljšavanja tehničkih uvjeta na CARNET čvorištima u sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola ... The post Istraživanje tržišta - adaptacija/opremanje CARNET čvorišta appeared first on CARNET .

Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
MEĐUSMJENA
1. 11.30 – 12.15        
2. 12.20 - 13.05    
ODMOR 13.05 - 13. 20
3. 13.20 – 14.05
4. 14.10 – 14.55    
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZVANUČIONIČKA NASTAVA – 6.c i 6.d razreda
Autor: Mila Ozretić, 30. 10. 2021.

Posjet Muzeju hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu         

Dana 13. listopada 2021.  godine posjetili smo Muzej hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu. Razlog našeg posjeta bila je nastavna jedinica Početci hrvatske pismenosti, zbog koje su nam učiteljice Hrvatskoga jezika Anita Goleš, prof. i  Neda Lelas, prof. organizirale nastavu u muzeju.


Poštujući epidemiološke mjere, podijelili smo se u dvije skupine tako da su učenici 6.c razr. prvi  razgledali muzej i sudjelovali u radionici izrade i ukrašavanja glagoljskih slova. Za to su vrijeme učenici 6.d razr., u pratnji defektologinje A. Jović i razrednice N. Lelas, posjetili obližnji park na Zvončacu i na otvorenom održali SRO-a. U parku smo razvijali socijalne vještine igrajući se Crne kraljice, poslušali  smo zanimljivosti o obližnjem starom splitskom groblju Sustipanu i o T. Petrasovu Maroviću, velikom hrvatskom pjesniku i književniku,  čiji se spomenik nalazi na zidinama Sustipana.

Potom smo se zamijenili te su učenici 6.d razr. razgledali muzej i sudjelovali u radionici, a učenici 6.c razr. su, u pratnji učiteljice A. Goleš, imali slobodno vrijeme na otvorenom.

Kroz muzej nas je provela muzejska pedagoginja gđa Lada Laura. U muzeju smo vidjeli mnoge spomenike i skulpture te proširili svoja znanja o početcima hrvatske pismenosti. Poslušali smo priču o skulpturi Povijest Hrvata Ivana Meštrovića, o Trpimirovom i Branimirovom natpisu, Višeslavovoj krstionici, sarkofagu kraljice Jelene i, naravno, o Bašćanskoj ploči, dragom kamenu hrvatske pismenosti.

Nakon razgledavanja i proučavanja spomenika, koji svjedoče o početcima hrvatske pismenosti, slijedila je radionica u kojoj smo, potaknuti onim što smo vidjeli i čuli,  tehnikom flomastera oslikavali i ukrašavali glagoljska slova.

Posjet muzeju nam se jako svidio zbog svega što smo vidjeli i čuli, i iz razloga što je to bila naša prva izvanučionička nastava od pojave epidemiološke situacije izazvane koronavirusom.

E. Burazer i B. Buzolić, 6. d

 

FOTOGALERIJA





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju