Tijekom školske godine učenici 3. a razreda bili su česti posjetitelji školske knjižnice. U tim susretima isticali smo važnost knjige i naglašavali koliko je potrebno njegovati naviku svakodnevnog čitanja. Provodeći vrijeme uz knjigu naučili smo nešto novo, razvijali smo maštu, proširili smo rječnik, postali smo kreativni, ali smo se i zabavili. Nadalje, čitanje budi empatiju prema drugima, čitanjem naš um postaje oštriji, a nova znanja nas ohrabruju da pričamo o raznim temama. Rezultat druženja uz knjigu je i lijepo izražavanje koje jača naše smopouzdanje. Djeca vole kad im se čita, a to je i najbolji način da zavole knjige, dokazano je. Slušanje glasa daje značenje slovima i slikama. Stoga im je knjižničarka pročitala narodnu priču Sedam prutova. Priča im se svidjela, bila im je vrlo zanimljiva i navela ih je na razmišljanje o važnosti zajedništva u obitelji.
Učenici 3. a vole ukrašavati i pano u školskoj knjižnici. Njihovi maštoviti radovi često krase knjižnicu, na taj način razvijaju radne navike i vode brigu o svom okolišu.
Zaključili smo da knjige kriju mnoge zanimljive svjetove u kojima se možemo zabaviti, učiti i razvijati vlastite vještine pisanja i govorenja.
Provodeći vrijeme uz knjigu u našoj školskoj knjižnici uživali smo u zajedničkom druženju.
knjižničarka Vera Pandurov i
učiteljica Ljiljana Sarić