preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
Školska marenda
2.a/b produženi boravak

Otkrivamo svijet likovnih umjetnika (slikamo kao Paul Klee, letter art)

Maškare

Pano 1.e

 

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Popis udžbenika
Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 857422
Ovaj tjedan: 425
Danas: 121

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2023./ 2024.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SVJETSKI DAN VODA - naš projektni dan
Autor: Mila Ozretić, 6. 4. 2017.

Projektni dan održan je 22. ožujka 2017. godine na Svjetski dan voda. Učitelji i učenici su ga kreativno i raznovrsno obilježili.


Učenici 1. a s učiteljicom Mirjanom Milardović crtali su radove na temu vode.

Učenici 1.e s učiteljicom Ivanom Nižetić obradili su temu vode na satu hrvatskog jezika i na satu likovne kulture.

Učenici 3.d razreda  s učiteljicom Norom Mratović realizirali su mini projekt Voda je izvor života u sklopu kojega su promatrali klijanje sjemenki u mini plasteniku na razrednom panou.

Učiteljica Ana Tomasović s učenicima 3.e razreda izvela je dva pokusa s vodom Zašto mama pere suđe deterdžentom i Je li lakše plivati u slatkoj ili slanoj vodi . (prezentacije su u prilogu)

Učenici 4. b razreda pod mentorstvom učiteljice Ljubinke Jelaske napisali su stihove na  zadanu  formu  petostiha, tzv. činkvina.

Voda

 Prozirna, čista.   

 Žubori, šumi, teče.  

Teče, teče, mlin okreće.

 Spas.  

  Potok   

Bistar, hladan.

Žubori, prska, ulijeva se. 

Voda  pomaže  život  tkati.  

 Život.

Voda    

Čista, rijetka.  

 Žubori, teče, napaja.  

Uvjet  života, napaja žedne.

Voda.

  Potok

  Bistar, malen.

Šušti, teče , sja.

Teče, teče  iz  kamena.

Potočić.

Rijeka

Brza,  čista.

Teče, blista, šumi.

Teče, teče, bistra voda.

Rijeka.

I u višim razredima su se okušali u pjesničkim formama na zadanu  temu – 7.b pod mentorstvom učiteljice Željke Đapić-Kranjac.

Učiteljica matematike Svjetlana Komić  obradila je nastavnu jedinicu zbrajanja i oduzimanja razlomaka, a na satu informatike učenici su izradili  materijale na temu vode primjenom znanja iz Worda, pretraživanja interneta i rada u Power Pointu.  Smislili su i Vodenu križaljku.

Učenici 5.b s učiteljicom Belindom Buzov izradili su plakate na temu vode, gledali su power point prezentaciju Kako glazba i misli djeluju na kristale vode učenika Božena Sladojevića te su recitirali pjesme. Ani Prančević je recitirala pjesmu Grigora Viteza Kakve je boje potok, a Luka Kosor je recitirao vlastitu pjesmu.

Kakve je boje potok

Luka Kosor recitira vlastitu pjesmu.

 

Učenici su pod mentorstvom učiteljica stranih jezika Ivane Vučetić i Silvije Sinovčić  obradili popularnu pjesmu na španjolskom jeziku s temom vode i opisali njemačka jezera i rijeke na njemačkom jeziku te objasnili na engleskom jeziku kako možemo štedjeti vodu.

Učenici 5.c s razrednicom Anitom Žižić poigrali su se eko kvizom na satu razrednika.

Učitelj fizike Željan Kutleša s učenicima je radio pokuse s vodom koje su zatim objavili na youtubu,  a svi koji nisu sudjelovali mogu ih pogledati na stranici: https://youtu.be/10epsieY9Hk

Ovo je samo djelić onoga što se na taj dan događalo. Najvažnije je da smo se dobro zabavili te ponešto i  naučili u nadi da ćemo naše vodene površine svakodnevno štititi i čuvati od zagađenja.

 

Andrea Petrović Vidović

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju