Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Učenici 8. razreda tijekom travnja i svibnja su, u okviru nastave matematike, uz mentorsko vođenje učiteljica Svjetlane Komić, Antonije Ćurčić i Mirele Pešut, realizirali školski projekt MATEMATIČARI NA POŠTANSKIM MARKAMA.
Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja geometrije ravnine (Pitagorin poučak i Talesov poučak), omjeri u skupu R, razmišljati o matematici u drugačijem okruženju te kreirati sadržaj koji uključuje matematičke pojmove i postupke.
Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznice:
8.b: https://wakelet.com/wake/eoc1zONfS-d2fAuo4uXmB
8.c: https://wakelet.com/wake/TIMHz3HZFnbvfUb141L3P
8.d: https://wakelet.com/wake/Kpz0P3XWPOWTBGj6nkKtu
Izložba najboljih radova postavljena je i u učionici matematike.
Učenici i djelatnici OŠ Split 3 odabrali su 6 radova koji ulaze u uži izbor nagradnog natječaja objavljenog u sklopu međunarodnog projekta Matematika kroz strip i karikaturu mArt 2024. Izložba svih radova s poveznicom za glasovanje učenicima je bila podijeljena u virtualnim učionicama škole na Teamsu putem poveznice .
Zahvaljujemo svim učenicima koji su sudjelovali u projektu i nacrtali mnoštvo divnih stripova i karikatura!
Posebno čestitamo finalistima i želimo im puno uspjeha!!!
OŠ Split 3 spremna je za izbor najboljih radova prijavljenih na nagradni natječaj raspisan u okviru eTwinning projekta Matematika kroz strip i karikaturu 2024.
Izložba je postavljena u atriju škole, a sve radove možete pogledati i u virtualnoj izložbi putem poveznice: https://wakelet.com/wake/
Uživajte!
Dan sigurnijeg interneta ove smo godine obilježili kroz nekoliko radionica. Organizirali smo debatu na temu „Internet je virtualna stvarnost, ali opasnosti nikako nisu virtualne!“ Ideja vodilja je bila osvijestiti važnost prevencije elektroničkog nasilja i stvaranja sigurnog virtualnog okruženja. Ivan i Hana (7.b) pripremili su prezentacije o obilježavanju Dana sigurnijeg interneta te ukazali na prednosti i mane interneta. Dora i Paula pripremile su i prezentirale prigodni plakat. Mnogi su se odlučili i za online kvizove o sigurnosti na internetu. Šestaši su putem prezentacije i prigodnog plakata istaknuli prednosti i mane interneta.
Naboj Junior je međunarodno natjecanje iz matematike i fizike osmišljeno za timove od četiri učenika 7. i 8. razreda osnovne škole.
Tim naše škole činili su učenici: Bruna Denić (8.a), Ante Drmić (8.d), Marko Majce (8.d) i Antonio Milanović-Litre (7.d). U konačnom poretku u RH naš tim zauzeo je 4. mjesto, a u međunarodnom poretku 147. od ukupno prijavljenih 1797 timova.
Čestitamo im na iznimnom uspjehu!!!
Učenici 7.a, 7.b, 7.c i 7.d tijekom listopada i studenog su, u okviru nastave matematike, uz mentorsko vođenje učiteljica Svjetlane Komić i Ane Šakić, realizirali školski projekt POSTOTKE ZNAJ DA BUDEŠ NAJ.
Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja Postotak i primjena postotnog računa. Primjenjivali su postotni račun pri rješavanju problema iz stvarnog života. Osmislili su matematičku priču u formi stripa. Strip su mogli crtati rukom ili izraditi digitalno.
Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznice:
Danas, 27.10.2023. održano je SUDOKU NATJECANJE (školska razina) za učenike od 1. do 8. razreda.
U prilogu su rezultati.
Čestitamo svim natjecateljima na postignutim rezultatima!
Učenici naše škole četvrtu su se godinu za redom uključili u međunarodni eTwinning projekt kojima se promovira STEM područje.
Učenici 5.a, 5.b, 5.c i 5.d, tijekom rujna i listopada, su u okviru nastave matematike, uz mentorsko vođenje učiteljica Svjetlane Komić i Mirele Pešut, realizirali školski projekt Zajedničko i različito matematičkim jezikom. Učenici su primjenjivali stečena znanja iz područja skupova. Istraživali su i prikupljali podatke te ih prikazivali u obliku Vennovog dijagrama.
Virtualna izložba odabranih radova i opis projekta dostupan je putem poveznice:
5.a https://wakelet.com/wake/-xZVCuWEsfHPbYrVWA9UG
5.b https://wakelet.com/wake/lRw_XBin0BVjlMcqcRhcy