preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Split 3"

Login
 
Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Popis udžbenika
Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Priloženi dokumenti:
Upisnica.docx
Ispisnica.docx

Stop animacija

Maja Popović, 8.a

Likovna kultura

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 627679
Ovaj tjedan: 939
Danas: 8

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

RSS Reader
RSS Carnet
03.12.2020. 14:52
Nabava usluga testiranja pristupačnosti sadržaja i usluga u sklopu II. faze programa ,,e-Škole"
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET, u sklopu II. faze programa "e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće", ... The post Nabava usluga testiranja pristupačnosti sadržaja i usluga u sklopu II. faze programa ,,e-Škole" appeared first on CARNET .

Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.15 – 15.00
2. 15.05 – 15.50 
3. 15.55 – 16.40
ODMOR 16.40 - 16.55
4. 17.00 – 17.45
5. 17.50 – 18.35
6. 18.40 – 19.25
 
MEĐUSMJENA
1. 11.30 – 12.15        
2. 12.20 - 13.05    
ODMOR 13.05 - 13. 20
3. 13.20 – 14.05
4. 14.10 – 14.55    
Moj COOL Labaratorij

Autori projekta: Danijela Takač (OŠ Pantovčak, Zagreb), Sandra Ivković (OŠ Vjenceslava Novaka, Zagreb)                 

O projektu

Ovo je jednogodišnji međukurikularni projekt iz područja prirodoslovlja koji upoznaje učenike s inženjerstvom (izrada aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada). Učenici će izraditi aparaturu (malu meteorološku postaju) na Arduino platformi, mjeriti temperaturu i vlagu zraka, sakupljati kišnicu te odrediti količinu padalina i pH kišnice. Mjerenja će obraditi znanstvenom metodom te ih prikazati u web 2.0 alatima. Rezultate će također usporediti s Državnim Hidrometerološkim Zavodom (DHMZ). Nakon obrade rezultata učenici će izraditi plakate gotovog projekta te ćemo proglasiti najbolji plakat.

Ciljevi

Učenici će:
-upoznati važnost pokusa u STEM-u
-upoznati dijelove znanstvenog rada (hipoteza, mjerenja, obrada rezultata, zaključak…)
-primjeniti znanje prirodoslovlja na stvarne situacije
-razvijati istraživački tip nastave
-razvijati vještine 21. stoljeća
-poboljšati znanje fizike povezivanjem sa stvarnim pojavama i izradom istraživačkog rada
-se osposobiti za rješavanje problema
-razvijati kreativnost
-razvijati digitalnu pismenost upotrebom različitih web 2.0 alata i programiranjem Arduina
-primjeniti i razvijati znanje tehničke kulture izradom aparature pomoću Arduino kompleta
-upoznati svakodnevni posao znanstvenika od izrade aparature do mjerenja, obrade mjerenja i izrade znanstvenog rada
-razvijati znanje biologije, kemije i meteorologije
-razvijati toleranciju, timski rad i prijateljstvo
-upoznati učenike iz različitih škola i dijelova RH
-razvijati ekološku svijet o važnosti očuvanja okoliša, kiselim kišama

Radni postupak

Svaka škola će osnovati svoj mali meteorološki laboratorij i tim učenika od kojih će svaki dobiti točno zadane zadatke i obveze.
Aktivnosti:
1. Upoznajmo naše male znanstvenike i njihove škole - Rok 30.10.2016.
2. Zašto istraživati?- Rok 30.11. 2016.
3. Izbor LOGA projekta do: 06.11.2016.
4. Web 2.0 alati - webinar/radionica u 11. mjesecu
5. Izrada i programiranje moje meteorološke postaje - radionica u 01. mj. 2017. Na radionici ćemo izraditi aparaturu, instrukcije za izradu će biti postavljene na Twinspace
6. Istraživački rad - mjerenja temperature i vlage zraka - 02./03.mj
7. Mjerenja dnevne količine padalina i pH padalina - 04.mj. - učenici će mjeriti tijekom tjedan dana
8. Obrada rezultata znanstvenom metodom - 30.04.2017.
9. Usporedba rezultata s DHMZ rok: 15.05.2017.
10. Moj znanstveni rad - natjecanje - izrada plakata u alatu Piktochart
11. Izbor najcool rada i podjela nagrada - Stickymoose javno glasanje - 01.06.2017.

Očekivani rezultati

Rezultati mjerenja će biti javno dostupni na Twinspaceu, sadržavat će radove učenika, upute za izradu meteorološke postaje, program za mjerenje, mjerenja učenika iz različitih dijelova RH te druge nastavne materijale.
Plakati će također biti javno objavljeni i slobodni za preuzimanje i printanje.

Sve škole u projektu obogatiti će svoj kurikulum, povezati učenike i učitelje u zajedničkom radu.

Logo projekta - prijedlozi učenika OŠ Split 3

preskoči na navigaciju