preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
3.a/b produženi boravak

Slikamo kao Mirna Sišul

U svijetu likovnih umjetnika

2.e

1.d

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 902138
Ovaj tjedan: 1058
Danas: 42

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
MATEMATIČKE PRIČE

Autori projekta: Maja Balat (OŠ Novigrad, Novigrad - Cittanova), Marija Šolić (OŠ Braća Ribar, Posedarje)

 

O projektu

Učenici će u prvom polugodištu školske godine 2016./2017. tijekom ovog projekta upoznati različite dijelove Republike Hrvatske, istraživati povijest matematike, te uvidjeti kako matematička otkrića u povijesti utječu na sadašnjost. Prepoznati će i razumjeti ličnosti i pojmove koji se spominju na satu. Svi će rezultati biti prikazani u različitim web 2.0 alatima, a nastati će i mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije moći biti korišteni u nastavi Matematike. Ovakvim načinom rada učenje postaje zanimljivije, motivirajuće, a razvijati će se i digitalna pismenost.

Ciljevi

- Upoznati učenike s matematičkom povijesti
- Smjestiti matematičke ličnosti i pojmove koji se uče na satu u povijesni kontekst
- Identificirati povijesna razdoblja i smjestiti u njih najbitnije matematičke događaje
- Upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati mogućnosti njihovog korištenja u različitim nastavnim predmetima
- Upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske
- Razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost

Radni postupak

Projekt se sastoji od 6 aktivnosti koje će se izvoditi tijekom prvoga polugodišta školske godine 2016./2017.
1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu, kao i svoj okoliš (listopad 2016.)
2. Matematika staroga vijeka-istraživanje početaka matematike u Grčkoj, Pitagorejaca, matematike u doba helenizma i postklasičnog doba, matematika starih Kineza i Indijaca, Egipćana (listopad i studeni 2016.)
3. Matematika srednjeg vijeka-istraživanje srednjovjekovne arapske i europske matematike, renesansne matematike (studeni 2016.)
5. Matematika novoga vijeka-istraživanje matematike novije notacije (prosinac 2016.)
6. Božićno druženje sudionika i razmjena dojmova i znanja temeljenih na izradi projekta
Učenici mogu raditi u timovima, na dodatnoj nastavi matematike, povijesti, izvananstavnoj aktivnosti i slično. Također projekt je lako povezati sa građanskim odgojem. Svaka škola trebala bi pratiti vremenik aktivnosti

Očekivani rezultati

Učenici će moći
- objasniti što je povijest matematike
- objasniti koji su osnovni matematički događaji i ličnosti u povijesti matematike
- opisati i navesti povijesna razdoblja, te smjestiti matematičke događaje i ličnosti u spomenuta razdoblja
- Ispričati matematičku povijesnu priču na način prilagođen uzrastu
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima

Projektni tim OŠ Split 3

UČENICI: Roko Bošković, Martina Dadić, Marin Denić, Nikolina Dominović, Luka Gilić, Nika Jadranić, Petra Paula Lelas, Lovre Marasović, Ivor Škaro, Ivan Ujević, Luka Žuljević

UČITELJICE:

Svjetlana Komić, prof. matematike i informatike

Marija Krstinić, prof. povijesti i njemačkog jezika

Mirela Pešut, prof. matematike i fizike

 

Radovi učenika OŠ Split 3

 

 

 

 

Diseminacija projekta