preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Split 3"

Login
Besplatni udžbenici

https://youtu.be/jJubzKEyeA4

Priredbe

PRIJEM PRIVAŠA - 2017.

 

BOŽIĆNA PRIREDBA - 2016.

DAN ŠKOLE - 2016. (snimka predstave)

Dan škole 2015.

 

Popis udžbenika

POPIS UDŽBENIKA ZA

ŠK. GOD. 2017./18.

Napomena: Popisi udžbenika koji su odabrani 2014./2015. godine važeći su 4 godine.

Napomena za 1. razred: NE KUPOVATI LIKOVNU MAPU (učitelji će dati upute o mapi na početku šk. godine).

Napomena za Informatiku - raspitati se kod predmetnog učitelja je li potreban udžbenik.

Priloženi dokumenti:
popis udzbenika.pdf

DAN ŠKOLE

Tražilica
Savjetujemo

Besplatan Office s 1 TB prostora za pohranu svim učenicima, učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola!

IGRE

PRIRUČNICI ZA RODITELJE:

1. i 2. razred

3. i 4. razred

5. i 6. razred

7. i 8. razred

PRIRUČNIK ZA UČITELJE

1. i 2. razred

3. i 4. razred

5. i 6. razred

7. i 8. razred

Novi Nacionalni portal za učenje na daljinu Nikola Tesla:

 

ELEKTRONIČKI IDENTITET UČENIKA I UČITELJA

Elektronički identitet (za pristup Internetu, CARNetov Webmail, Nacionalni portal za udaljeno učenje Nikola Tesla, e-Knjižnica, Školska Učilica, forum Portala za škole, upisi u srednju školu i dr.)

 

LIKOVNA KULTURA

 

Projekti

NAŠA ŠKOLA U EMISIJI "DOBRO JUTRO, HRVATSKA"

Školski list

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 270531
Ovaj tjedan: 498
Danas: 273

E-Dnevnik u šk. god. 2017./18. se primjenjuje u 2., 5., 6., 7. i 8. razredu.

UPUTE ZA UČENIKE I RODITELJE

Vremenik

Okvirni vremenik pisanih provjera

RAZREDNA NASTAVA

3.d

3.e

RSS Reader
RSS Carnet
26.09.2017. 12:41
5. webinar o primjerima dobre prakse: korištenje tehnologije za kvalitetnije poučavanje matematike
Koliko se dosad promijenio pristup u poučavanju matematike? Koliko koristimo blagodati tehnologije u nastavi? U kojem smjeru bi se te promjene trebale odvijati? Ovo su samo neka od pitanja s jučerašnjeg webinara „Matematika u školi – matematika u životu“ čiji je organizator Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet. 

RSS MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.15 – 15.00
2. 15.05 – 15.50 
3. 15.55 – 16.40
ODMOR 16.40 - 16.55
4. 17.00 – 17.45
5. 17.50 – 18.35
6. 18.40 – 19.25
 
MEĐUSMJENA
1. 11.30 – 12.15        
2. 12.20 - 13.05    
ODMOR 13.05 - 13. 20
3. 13.20 – 14.05
4. 14.10 – 14.55    
MATEMATIČKE PRIČE

Autori projekta: Maja Balat (OŠ Novigrad, Novigrad - Cittanova), Marija Šolić (OŠ Braća Ribar, Posedarje)

 

O projektu

Učenici će u prvom polugodištu školske godine 2016./2017. tijekom ovog projekta upoznati različite dijelove Republike Hrvatske, istraživati povijest matematike, te uvidjeti kako matematička otkrića u povijesti utječu na sadašnjost. Prepoznati će i razumjeti ličnosti i pojmove koji se spominju na satu. Svi će rezultati biti prikazani u različitim web 2.0 alatima, a nastati će i mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije moći biti korišteni u nastavi Matematike. Ovakvim načinom rada učenje postaje zanimljivije, motivirajuće, a razvijati će se i digitalna pismenost.

Ciljevi

- Upoznati učenike s matematičkom povijesti
- Smjestiti matematičke ličnosti i pojmove koji se uče na satu u povijesni kontekst
- Identificirati povijesna razdoblja i smjestiti u njih najbitnije matematičke događaje
- Upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati mogućnosti njihovog korištenja u različitim nastavnim predmetima
- Upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske
- Razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost

Radni postupak

Projekt se sastoji od 6 aktivnosti koje će se izvoditi tijekom prvoga polugodišta školske godine 2016./2017.
1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu, kao i svoj okoliš (listopad 2016.)
2. Matematika staroga vijeka-istraživanje početaka matematike u Grčkoj, Pitagorejaca, matematike u doba helenizma i postklasičnog doba, matematika starih Kineza i Indijaca, Egipćana (listopad i studeni 2016.)
3. Matematika srednjeg vijeka-istraživanje srednjovjekovne arapske i europske matematike, renesansne matematike (studeni 2016.)
5. Matematika novoga vijeka-istraživanje matematike novije notacije (prosinac 2016.)
6. Božićno druženje sudionika i razmjena dojmova i znanja temeljenih na izradi projekta
Učenici mogu raditi u timovima, na dodatnoj nastavi matematike, povijesti, izvananstavnoj aktivnosti i slično. Također projekt je lako povezati sa građanskim odgojem. Svaka škola trebala bi pratiti vremenik aktivnosti

Očekivani rezultati

Učenici će moći
- objasniti što je povijest matematike
- objasniti koji su osnovni matematički događaji i ličnosti u povijesti matematike
- opisati i navesti povijesna razdoblja, te smjestiti matematičke događaje i ličnosti u spomenuta razdoblja
- Ispričati matematičku povijesnu priču na način prilagođen uzrastu
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima

Projektni tim OŠ Split 3

UČENICI: Roko Bošković, Martina Dadić, Marin Denić, Nikolina Dominović, Luka Gilić, Nika Jadranić, Petra Paula Lelas, Lovre Marasović, Ivor Škaro, Ivan Ujević, Luka Žuljević

UČITELJICE:

Svjetlana Komić, prof. matematike i informatike

Marija Krstinić, prof. povijesti i njemačkog jezika

Mirela Pešut, prof. matematike i fizike

 

Radovi učenika OŠ Split 3

 

 

 

 

preskoči na navigaciju