Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Autori projekta: Maja Balat (OŠ Novigrad, Novigrad - Cittanova), Marija Šolić (OŠ Braća Ribar, Posedarje)
O projektu
Učenici će u prvom polugodištu školske godine 2016./2017. tijekom ovog projekta upoznati različite dijelove Republike Hrvatske, istraživati povijest matematike, te uvidjeti kako matematička otkrića u povijesti utječu na sadašnjost. Prepoznati će i razumjeti ličnosti i pojmove koji se spominju na satu. Svi će rezultati biti prikazani u različitim web 2.0 alatima, a nastati će i mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije moći biti korišteni u nastavi Matematike. Ovakvim načinom rada učenje postaje zanimljivije, motivirajuće, a razvijati će se i digitalna pismenost.
Ciljevi
- Upoznati učenike s matematičkom povijesti
- Smjestiti matematičke ličnosti i pojmove koji se uče na satu u povijesni kontekst
- Identificirati povijesna razdoblja i smjestiti u njih najbitnije matematičke događaje
- Upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati mogućnosti njihovog korištenja u različitim nastavnim predmetima
- Upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske
- Razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost
Radni postupak
Projekt se sastoji od 6 aktivnosti koje će se izvoditi tijekom prvoga polugodišta školske godine 2016./2017.
1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu, kao i svoj okoliš (listopad 2016.)
2. Matematika staroga vijeka-istraživanje početaka matematike u Grčkoj, Pitagorejaca, matematike u doba helenizma i postklasičnog doba, matematika starih Kineza i Indijaca, Egipćana (listopad i studeni 2016.)
3. Matematika srednjeg vijeka-istraživanje srednjovjekovne arapske i europske matematike, renesansne matematike (studeni 2016.)
5. Matematika novoga vijeka-istraživanje matematike novije notacije (prosinac 2016.)
6. Božićno druženje sudionika i razmjena dojmova i znanja temeljenih na izradi projekta
Učenici mogu raditi u timovima, na dodatnoj nastavi matematike, povijesti, izvananstavnoj aktivnosti i slično. Također projekt je lako povezati sa građanskim odgojem. Svaka škola trebala bi pratiti vremenik aktivnosti
Očekivani rezultati
Učenici će moći
- objasniti što je povijest matematike
- objasniti koji su osnovni matematički događaji i ličnosti u povijesti matematike
- opisati i navesti povijesna razdoblja, te smjestiti matematičke događaje i ličnosti u spomenuta razdoblja
- Ispričati matematičku povijesnu priču na način prilagođen uzrastu
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima
UČENICI: Roko Bošković, Martina Dadić, Marin Denić, Nikolina Dominović, Luka Gilić, Nika Jadranić, Petra Paula Lelas, Lovre Marasović, Ivor Škaro, Ivan Ujević, Luka Žuljević
UČITELJICE:
Svjetlana Komić, prof. matematike i informatike
Marija Krstinić, prof. povijesti i njemačkog jezika
Mirela Pešut, prof. matematike i fizike