preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
 

3.a/b produženi boravak

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 908509
Ovaj tjedan: 211
Danas: 211

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
MATEMATIČKI IZAZOVI

Autori projekta: Maja Balat (OŠ Novigrad, Novigrad - Cittanova), Snežana Tošović (OŠ "Tanasko Rajić", Čačak)

O projektu

Učenici će tijekom ovog projekta upoznati različite dijelove svoje države, kao i država članica. Razvijati će matematičku pismenost, te uvidjeti kako je matematika primjenjiva u stvarnom životu. Kroz praktične projektne zadatke kao što su kuhanje, kupovanje, slikanje i crtanje, građenje, učenici će naučiti kako si olakšati svakodnevni život koristeći matematičke vještine, te konstruktivno rješavati svakodnevne probleme. Svi će rezultati biti prikazani u različitim Web 2.0 alatima, a nastati će i mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije moći biti korišteni u nastavi Matematike. Ovakvim načinom rada učenje postaje primjenjivije, zanimljivije, motivirajuće, razvija se digitalna pismenost, nastavnici dobivaju materijale potrebne za rad, a učenici ideje kako kvalitetnije učiti i kreativnije se izražavati. Isto tako, učenici će naučiti kako postaviti obrazovne ciljeve i što bolje doći do njih, te razvijati digitalnu pismenost.

Ciljevi

-primjena znanja matematike na svakodnevne životne situacije kao što su kuhanje, kupovanje, slikanje i crtanje, građenje
-olakšavanje svakodnevnog života koristeći matematičke vještine, te konstruktivno rješavanje svakodnevnih problema
-upravljanje informacijama dobivenim iz različitih sadržaja i prikazivanje različitim Web 2.0 alatima, učenje novih Web 2.0 alata
-upoznavanje učenika sa različitim dijelovima regije, kulturno se izražavati u međusobnoj komunikaciji, međusobno si zadavati ciljeve i rješavati ih u grupi
 

Radni postupak

Projekt se sastoji od aktivnosti koje će se izvoditi tijekom 2.polugodišta:
1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu, svoj grad i okoliš (siječanj 2017.)
2. Logo projekta - učenici će prijaviti svoju ideju za logo i međusobnim glasanjem odlučiti koji će nas logo predstavljati (veljača 2017.)
3. Kupujmo s matematikom-učenici će primjenom matematike u trgovini otkriti koliko Matematika ima veze sa kupnjom (ožujak 2017.)
4. Kuhajmo uz matematiku-učenici će primjenom matematike u kuhinji otkriti kako bez matematike ne bi bilo ni kuhanja (travanj 2017.)
5. Crtajmo, slikajmo i gradimo matematiku - učenici će uočiti primjenu matematike u slikarstvu, građevini i svuda oko nas(svibanj 2017.)
6. Evaluacija projekta -(lipanj 2017.)
Škole će se dogovoriti o eventualnom timskom radu škola putem Padleta, a planira se i suradnja sa lokalnom zajednicom: posjet galeriji, arhitektonskom uredu... ovisno o mogućnostima škole i njene zajednice

Očekivani rezultati

Učenici će moći
- koristiti znanje i metotodologiju Matematike naučenu na satu
-primijeniti matematička znanja na svakodnevne životne situacije,a potom to kreativno prenijeti drugima
-sudjelovati u grupnom radu i na taj način naučiti organizirati vrijeme rada na projektu
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima
-komunicirati na materinjem i jezikom bliskim materinjem jeziku

Projetni tim OŠ Split 3

UČENICI: Bepo Bebić, Mihael Bitanga, Martina Dadić, Ante Toni Didić, Dea Dimzov, Laura Lolić, Ivana Oreb, Andrija Petrušić, Roko Pupačić, Križan Tandara

UČITELJICE:

Svjetlana Komić, prof. matematike i informatike

Mirela Pešut, prof. matematike i fizike

Učenici OŠ Tin Ujević iz Osijeka predstavljaju OŠ Split 3

Učenici OŠ Split 3 predstavljaju OŠ Tin Ujević iz Osijeka

Radovi učenika OŠ Split 3

          

preskoči na navigaciju