Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Autori projekta: Maja Balat (OŠ Novigrad, Novigrad - Cittanova), Snežana Tošović (OŠ "Tanasko Rajić", Čačak)
O projektu
Učenici će tijekom ovog projekta upoznati različite dijelove svoje države, kao i država članica. Razvijati će matematičku pismenost, te uvidjeti kako je matematika primjenjiva u stvarnom životu. Kroz praktične projektne zadatke kao što su kuhanje, kupovanje, slikanje i crtanje, građenje, učenici će naučiti kako si olakšati svakodnevni život koristeći matematičke vještine, te konstruktivno rješavati svakodnevne probleme. Svi će rezultati biti prikazani u različitim Web 2.0 alatima, a nastati će i mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije moći biti korišteni u nastavi Matematike. Ovakvim načinom rada učenje postaje primjenjivije, zanimljivije, motivirajuće, razvija se digitalna pismenost, nastavnici dobivaju materijale potrebne za rad, a učenici ideje kako kvalitetnije učiti i kreativnije se izražavati. Isto tako, učenici će naučiti kako postaviti obrazovne ciljeve i što bolje doći do njih, te razvijati digitalnu pismenost.
Ciljevi
-primjena znanja matematike na svakodnevne životne situacije kao što su kuhanje, kupovanje, slikanje i crtanje, građenje
-olakšavanje svakodnevnog života koristeći matematičke vještine, te konstruktivno rješavanje svakodnevnih problema
-upravljanje informacijama dobivenim iz različitih sadržaja i prikazivanje različitim Web 2.0 alatima, učenje novih Web 2.0 alata
-upoznavanje učenika sa različitim dijelovima regije, kulturno se izražavati u međusobnoj komunikaciji, međusobno si zadavati ciljeve i rješavati ih u grupi
Radni postupak
Projekt se sastoji od aktivnosti koje će se izvoditi tijekom 2.polugodišta:
1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu, svoj grad i okoliš (siječanj 2017.)
2. Logo projekta - učenici će prijaviti svoju ideju za logo i međusobnim glasanjem odlučiti koji će nas logo predstavljati (veljača 2017.)
3. Kupujmo s matematikom-učenici će primjenom matematike u trgovini otkriti koliko Matematika ima veze sa kupnjom (ožujak 2017.)
4. Kuhajmo uz matematiku-učenici će primjenom matematike u kuhinji otkriti kako bez matematike ne bi bilo ni kuhanja (travanj 2017.)
5. Crtajmo, slikajmo i gradimo matematiku - učenici će uočiti primjenu matematike u slikarstvu, građevini i svuda oko nas(svibanj 2017.)
6. Evaluacija projekta -(lipanj 2017.)
Škole će se dogovoriti o eventualnom timskom radu škola putem Padleta, a planira se i suradnja sa lokalnom zajednicom: posjet galeriji, arhitektonskom uredu... ovisno o mogućnostima škole i njene zajednice
Očekivani rezultati
Učenici će moći
- koristiti znanje i metotodologiju Matematike naučenu na satu
-primijeniti matematička znanja na svakodnevne životne situacije,a potom to kreativno prenijeti drugima
-sudjelovati u grupnom radu i na taj način naučiti organizirati vrijeme rada na projektu
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima
-komunicirati na materinjem i jezikom bliskim materinjem jeziku
UČENICI: Bepo Bebić, Mihael Bitanga, Martina Dadić, Ante Toni Didić, Dea Dimzov, Laura Lolić, Ivana Oreb, Andrija Petrušić, Roko Pupačić, Križan Tandara
UČITELJICE:
Svjetlana Komić, prof. matematike i informatike
Mirela Pešut, prof. matematike i fizike