preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
 

3.a/b produženi boravak

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 908508
Ovaj tjedan: 210
Danas: 210

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
ZVUČNO ONEČIŠĆENJE

Autori projekta: Danijela Takač (OŠ Pantovčak, Zagreb), Sandra Ivković (OŠ Vjenceslava Novaka, Zagreb)

O projektu

Projekt je zamišljen kao maleni znanstveni rad. Učenici će tijekom ovog međukurikularnog projekta upoznati različite dijelove Republike Hrvatske, istraživati prirodu, izvore i jakosti zvuka u svojoj školi i svom okolišu. Učenici će se upoznati s pojmom zvučnog onečišćenja te njegovim nepoželjnim i zabrinjavajućim posljedicama te utjecajem na zdravlje ljudi, biljki i životinja. Učenici će primjenom PBL pristupa(project based learning metode) „postati“ znanstvenici te naučiti razlikovati zavisne i nezavisne varijable, postupke prikupljanja i analize podataka(grafičke, numeričke…). Sve rezultate ćemo prikazivati u različitim web 2.0 alatima i nadam se napraviti mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije biti korišteni u nastavi fizike, biologije, matematike informatike i sl. Ovakvim načinom rada nadamo se učiniti učenje prirodoslovlja(STEM predmeta) zanimljivim, motivirajućim te pokazati učenicima posao znanstvenika i razvijati digitalnu pismenost.

Ciljevi

- Upoznati učenike s pojmom i nastankom zvuka, jakosti zvuka i zvučnim onečišćenjem te mjerenjem jakosti zvuka
- Upoznati učenike s zdravstvenim posljedicama buke(zvučnog onečišćenja) na ljude i okoliš
- Identificirati uzroke zvučnog zagađenja u različitim dijelovima Republike Hrvatske
- Upoznati učenike s postupcima mjerenja, prikupljanja i obrade podataka
- Upoznati učenike s načinima zaštite od buke(zvučnog onečišćenja)
- Razvijati svijest o očuvanju okoliša
- Motivirati učenike za učenje prirodoslovlja na zanimljiv način(projektno učenje-PBL)
- Upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati mogućnosti njihovog korištenja u različitim nastavnim predmetima
- Upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske
- Razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost

Radni postupak

Projekt se sastoji od 8 aktivnosti koje će se izvoditi tijekom nastavne godine 2015./16. :
1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu
2. Moja grad i okoliš – učenici će predstaviti predio RH iz kojeg dolaze i svoj grad
3. Što je zvuk, a što buka? – istraživanje i izrada prezentacija, stripa, Glogstera, videa, infografika, online kvizeva, didaktičkih igara i ostalih nastavnih materijala za učenje o zvuku
4. Mjerenja jakosti zvuka u mojoj školi – mjerenja zvučnog onečišćenja prema unaprijed dogovorenim parametrima pomoću mobilne aplikacije Noise watch napravljene od strane EEA(European Enviromental Agency)
5. Mjerenja jakosti zvuka u mom okolišu
6. Obrada mjerenja – obrada mjerenja „znanstvenom“ metodom, određivanje relativne i apsolutne pogreške
7. Rezultati – prikaz i usporedba rezultata mjerenja iz cijele RH, te analiza uzroka razlike u rezultatima
8. Kako se zaštiti od buke –istraživanje i prijedlozi
Aktivnosti će se ovim redoslijedom odvijati tijekom nastavne godine 2015./16.
Učenici mogu raditi u timovima, na dodatnoj nastavi fizike, bilogije, izvananstavnoj aktivnosti i slično. Također projekt je lako povezati sa zdravstvenim i građanskim odgojem u školama. Svaka škola trebala bi pratiti vremenik aktivnosti.

Očekivani rezultati

Učenici će moći
- objasniti što je zvuk, kako nastaje, jakost zvuka, mjerne jedinice za jakost zvuka i zvučne valove
- objasniti zvučno zagađenje i prepoznati njegove izvore
- opisati i navesti nekoliko primjera zdravstvenih teškoća nastalih kao posljedica zvučnog onečišćenja
- navesti i kategorizirati uzroke zvučnog onečišćenja
- navesti i opisati rješenja za sprječavanje zvučnog zagađenja i neželjene buke
- mjeriti jakost zvuka pomoću aplikacije
- prikupljati i analizirati podatke „znanstvenom“ metodom
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima

Logo projekta - prijedlozi učenika OŠ Split 3

Arduino radionica u OŠ Split 3

Rezultati

OZNAKA KVALITETE PROJEKTA


 

preskoči na navigaciju