preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Split 3"

Login
Popis udžbenika

POPIS UDŽBENIKA ZA

ŠK. GOD. 2017./18.

Napomena: Popisi udžbenika koji su odabrani 2014./2015. godine važeći su 4 godine.

Napomena za 1. razred: NE KUPOVATI LIKOVNU MAPU (učitelji će dati upute o mapi na početku šk. godine).

Napomena za Informatiku - raspitati se kod predmetnog učitelja je li potreban udžbenik.

Priloženi dokumenti:
popis udzbenika.pdf

DAN ŠKOLE

2.d 

Tražilica
Savjetujemo

Besplatan Office s 1 TB prostora za pohranu svim učenicima, učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola!

IGRE

PRIRUČNICI ZA RODITELJE:

1. i 2. razred

3. i 4. razred

5. i 6. razred

7. i 8. razred

PRIRUČNIK ZA UČITELJE

1. i 2. razred

3. i 4. razred

5. i 6. razred

7. i 8. razred

Novi Nacionalni portal za učenje na daljinu Nikola Tesla:

 

ELEKTRONIČKI IDENTITET UČENIKA I UČITELJA

Elektronički identitet (za pristup Internetu, CARNetov Webmail, Nacionalni portal za udaljeno učenje Nikola Tesla, e-Knjižnica, Školska Učilica, forum Portala za škole, upisi u srednju školu i dr.)

 

LIKOVNA KULTURA

 

Projekti

Priredbe

BOŽIĆNA PRIREDBA - 2016.

DAN ŠKOLE - 2016. (snimka predstave)

Dan škole 2015.

 

Palac gore

Hvala svima koji ste sudjelovali u humanitarnoj akciji "96 sati solidarnosti"

 

NAŠA ŠKOLA U EMISIJI "DOBRO JUTRO, HRVATSKA"

Školski list

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 257384
Ovaj tjedan: 755
Danas: 11
Vremenik

Okvirni vremenik pisanih provjera

RAZREDNA NASTAVA

Posljednja izmjena: 5.6.

PREDMETNA NASTAVA

Posljednja izmjena: 2.6.

Kalendar nastave

Kalendar rada OŠ SPLIT 3 za školsku godinu 2016./2017.

(dopunjen i ispravljen, 17.1.2017.)

RSS Reader
RSS Carnet
10.07.2017. 13:05
Ministrica Divjak dala podršku projektu e-Škole
Zahvaljujući pilot projektu „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, 151 škola će od jeseni biti spremna za primjenu modernijeg poučavanja koje će obilovati novim sadržajima i mogućnostima, rečeno je danas na predstavljanju dosadašnjih rezultata ovog projekta kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.

RSS MZOS
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.15 – 15.00
2. 15.05 – 15.50 
3. 15.55 – 16.40
ODMOR 16.40 - 16.55
4. 17.00 – 17.45
5. 17.50 – 18.35
6. 18.40 – 19.25
 
MEĐUSMJENA
1. 11.30 – 12.15        
2. 12.20 - 13.05    
ODMOR 13.05 - 13. 20
3. 13.20 – 14.05
4. 14.10 – 14.55    
ZVUČNO ONEČIŠĆENJE

Autori projekta: Danijela Takač (OŠ Pantovčak, Zagreb), Sandra Ivković (OŠ Vjenceslava Novaka, Zagreb)

O projektu

Projekt je zamišljen kao maleni znanstveni rad. Učenici će tijekom ovog međukurikularnog projekta upoznati različite dijelove Republike Hrvatske, istraživati prirodu, izvore i jakosti zvuka u svojoj školi i svom okolišu. Učenici će se upoznati s pojmom zvučnog onečišćenja te njegovim nepoželjnim i zabrinjavajućim posljedicama te utjecajem na zdravlje ljudi, biljki i životinja. Učenici će primjenom PBL pristupa(project based learning metode) „postati“ znanstvenici te naučiti razlikovati zavisne i nezavisne varijable, postupke prikupljanja i analize podataka(grafičke, numeričke…). Sve rezultate ćemo prikazivati u različitim web 2.0 alatima i nadam se napraviti mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije biti korišteni u nastavi fizike, biologije, matematike informatike i sl. Ovakvim načinom rada nadamo se učiniti učenje prirodoslovlja(STEM predmeta) zanimljivim, motivirajućim te pokazati učenicima posao znanstvenika i razvijati digitalnu pismenost.

Ciljevi

- Upoznati učenike s pojmom i nastankom zvuka, jakosti zvuka i zvučnim onečišćenjem te mjerenjem jakosti zvuka
- Upoznati učenike s zdravstvenim posljedicama buke(zvučnog onečišćenja) na ljude i okoliš
- Identificirati uzroke zvučnog zagađenja u različitim dijelovima Republike Hrvatske
- Upoznati učenike s postupcima mjerenja, prikupljanja i obrade podataka
- Upoznati učenike s načinima zaštite od buke(zvučnog onečišćenja)
- Razvijati svijest o očuvanju okoliša
- Motivirati učenike za učenje prirodoslovlja na zanimljiv način(projektno učenje-PBL)
- Upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati mogućnosti njihovog korištenja u različitim nastavnim predmetima
- Upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske
- Razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost

Radni postupak

Projekt se sastoji od 8 aktivnosti koje će se izvoditi tijekom nastavne godine 2015./16. :
1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu
2. Moja grad i okoliš – učenici će predstaviti predio RH iz kojeg dolaze i svoj grad
3. Što je zvuk, a što buka? – istraživanje i izrada prezentacija, stripa, Glogstera, videa, infografika, online kvizeva, didaktičkih igara i ostalih nastavnih materijala za učenje o zvuku
4. Mjerenja jakosti zvuka u mojoj školi – mjerenja zvučnog onečišćenja prema unaprijed dogovorenim parametrima pomoću mobilne aplikacije Noise watch napravljene od strane EEA(European Enviromental Agency)
5. Mjerenja jakosti zvuka u mom okolišu
6. Obrada mjerenja – obrada mjerenja „znanstvenom“ metodom, određivanje relativne i apsolutne pogreške
7. Rezultati – prikaz i usporedba rezultata mjerenja iz cijele RH, te analiza uzroka razlike u rezultatima
8. Kako se zaštiti od buke –istraživanje i prijedlozi
Aktivnosti će se ovim redoslijedom odvijati tijekom nastavne godine 2015./16.
Učenici mogu raditi u timovima, na dodatnoj nastavi fizike, bilogije, izvananstavnoj aktivnosti i slično. Također projekt je lako povezati sa zdravstvenim i građanskim odgojem u školama. Svaka škola trebala bi pratiti vremenik aktivnosti.

Očekivani rezultati

Učenici će moći
- objasniti što je zvuk, kako nastaje, jakost zvuka, mjerne jedinice za jakost zvuka i zvučne valove
- objasniti zvučno zagađenje i prepoznati njegove izvore
- opisati i navesti nekoliko primjera zdravstvenih teškoća nastalih kao posljedica zvučnog onečišćenja
- navesti i kategorizirati uzroke zvučnog onečišćenja
- navesti i opisati rješenja za sprječavanje zvučnog zagađenja i neželjene buke
- mjeriti jakost zvuka pomoću aplikacije
- prikupljati i analizirati podatke „znanstvenom“ metodom
- koristiti različite web 2.0 alate u različitim nastavnim predmetima

Logo projekta - prijedlozi učenika OŠ Split 3

Arduino radionica u OŠ Split 3

Rezultati

preskoči na navigaciju