preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
1.d

2.a/b produženi boravak

Otkrivamo svijet likovnih umjetnika (slikamo kao Joan Miro´ - crta, boja, lik)

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Popis udžbenika
Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 865010
Ovaj tjedan: 4
Danas: 4

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2023./ 2024.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt "Veliki moreplovci"
Autor: Marija Krstinić, 26. 4. 2024.

U sklopu projekta "Veliki moreplovci" učenici 6. d su posjetili Pomorski muzej te prisustvovali radionici o preduvjetima Velikih geografskih otkrića.


Cilj projekta je bio istražiti putovanja velikih moreplovaca koristeći razne vrste izvora te smjestiti ih u prostor i vrijeme. 

Planirani ishodi:

Učenici će moći:

-zaključiti kako je razvoj pomorstva utjecao na velika geografska otkrića

-opisati putovanja velikih moreplovaca novog vijeka

-objasniti ulogu navigacijskih instrumenata u istraživačkim putovanjima velikih moreplovaca

- pokazati na geografskoj karti toplinske pojaseve i klimatske razrede obuhvaćene putovanjima moreplovaca

 

Opis projektnih aktivnosti:

Prvi korak je bio upoznati sa slikom svijeta prije geografskih otkrića te se zapitati zašto su se ona baš dogodila u 15. stoljeću? Trebalo je povezati prethodna znanja te nova saznanja stečena u izvornoj stvarnosti u muzeju. Kroz to misaono putovanje, koje je započelo aktivnostima na našoj nastavi povijesti, učenike je dalje povela kustosica Branka Teklić. U muzeju su imali prilike vidjeti i navigacijske instrumente koji su jedan od preduvjeta velikih geografskih otkrića. Neke su instrumente poznavali i otprije, a neki su za njih bili potpuno nepoznati. Saznali su i otkud mjerenje brzine u čvorovima i zašto se to tako zove. 

Potom je uslijedlio upoznavanje s velikm moreplovcima i njihovim putovanjima. Uz kratki opis pojedinih putovanja i prikaz na karti učenici su vježbali rad na konceptu prostora i vremena. Nakon toga provedeno je vrednovanje rješavanjem raznih vrsta  zadataka kojima smo provjerili postavljene ishode. Po povratku u školu učenici su izradili i prezentirali plakate o velikim moreplovcima i njihovim uzbudljivim putovanjima.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju