Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Projekt Zajednica učitelja koji uče provodi se od školske godine 2012./13. u Osnovnoj školi Split 3. Pokrenut je kroz edukaciju od strane Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak s ciljem rada na trajnom podizanju kvalitete odgoja i obrazovanja. Projektom se želi potaknuti i ojačati učitelje s namjerom da postanu učinkovitiji i stručniji u radu.
Naša zajednica trenutno broji četiri članice. Sastajemo se jedanput mjesečno, a sastanci se odvijaju prema ustaljenoj strukturi, radom na odabranom području. Na svakom sastanku radi se na jednom od indikatora kvalitete, a nakon toga izrađujemo vlastiti plan unaprjeđenja rada koji provodimo u nastavi do sljedećeg susreta. Na početku svakog sastanka slijedi izvješće o provedenome.
Područje rada na kojem smo radili ove školske godine bilo je Praćenje, procjenjivanje i planiranje. Radeći na indikatorima kvalitete, u našim razredima smo provodile plan profesionalnog razvoja s naglaskom na nove oblike praćenja i vrednovanja učenika.
Neke od aktivnosti bile su: sustavno praćenje učenika trenutnim bilježenjem opažanja na post-it papirićima, izrada i korištenje rubrika za vrednovanje, praćenje razine učeničke uključenosti korištenjem skale uključenosti, što češće pisanje poticajnih komentara učenicima, korištenje više izmjena aktivnosti tijekom sata kroz različite oblike rada, davanje zahtjevnijih zadataka učenicima koji to mogu, ponuda izbora učenicima u stvaralačkom izražavanju, provođenje različitih oblika samoprocjene i vršnjačkog vrednovanja.
Radom na projektu nastojale smo obogatiti i osuvremeniti nastavu te je učiniti zanimljivijom našim učenicima. Nadamo se da smo u tome i uspjele.
Pripremila: Sandra Podrug