preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
3.a/b produženi boravak

Slikamo kao Mirna Sišul

U svijetu likovnih umjetnika

2.e

1.d

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 902178
Ovaj tjedan: 1098
Danas: 82

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Primjeri dobre prakse
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt Zajednica učitelja koji uče
Autor: Mila Ozretić, 22. 7. 2020.

Projekt Zajednica učitelja koji uče provodi se od školske godine 2012./13. u Osnovnoj školi Split 3. Pokrenut je kroz edukaciju od strane Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak s ciljem rada na trajnom podizanju kvalitete odgoja i obrazovanja. Projektom se želi potaknuti i ojačati učitelje s namjerom da postanu učinkovitiji i stručniji u radu.


Naša zajednica trenutno broji četiri članice. Sastajemo se jedanput  mjesečno, a sastanci se odvijaju prema ustaljenoj strukturi, radom na odabranom području. Na svakom sastanku radi se na jednom od indikatora kvalitete, a nakon toga izrađujemo vlastiti plan unaprjeđenja rada koji provodimo  u nastavi do sljedećeg susreta. Na početku svakog sastanka slijedi izvješće o provedenome.

Područje rada na kojem smo radili ove školske godine bilo je Praćenje, procjenjivanje i planiranje. Radeći na indikatorima kvalitete, u našim razredima smo provodile plan profesionalnog razvoja s naglaskom na nove oblike praćenja i vrednovanja učenika.

Neke od aktivnosti bile su: sustavno praćenje učenika trenutnim bilježenjem opažanja na post-it papirićima, izrada i korištenje rubrika za vrednovanje, praćenje razine učeničke uključenosti korištenjem skale uključenosti, što češće pisanje poticajnih komentara učenicima, korištenje više izmjena aktivnosti tijekom sata kroz različite oblike rada, davanje zahtjevnijih zadataka učenicima koji to mogu, ponuda izbora učenicima u stvaralačkom izražavanju, provođenje različitih oblika samoprocjene i vršnjačkog vrednovanja.

Radom na projektu nastojale smo obogatiti i osuvremeniti  nastavu te je učiniti zanimljivijom našim učenicima. Nadamo se da smo u tome i uspjele.

                                                                                                              

 Pripremila: Sandra Podrug

                                                                                                    





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju