Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Učenici 1.a razreda Osnovne škole Split 3 su tijekom školske godine 2019./20. sudjelovali u projektu Rastimo s čakavicom. Cilj projekta je bio razvijanje učeničke svijesti o vrijednosti hrvatske kulturne baštine, hrvatske tradicijske glazbe te hrvatskoga jezika s naglaskom na važnost njihovog očuvanja.
Interdisciplinarnim pristupom u nastavi nastojalo se potaknuti učenike na učenje riječi zavičajnoga govora, na slušanje i čitanje tekstova napisanih na zavičajnom govoru te na pjevanje tradicijskih napjeva uz učenje plesnih koreografija. Tijekom realizacije projekta koji je trajao cijelu školsku godinu primjenjivali smo različite oblike rada: individualni, grupni i rad u paru.
S obzirom na to da od ove školske godine učenici 1. razreda rade po novim predmetnim kurikulumima, tema ovog projekta izvrsno se uklopila kroz ishode poučavanja u predmetima Hrvatski jezik (OŠ HJ A.1.6. Učenik prepoznaje razliku između mjesnoga govora i hrvatskoga standardnoga jezika.) i Glazbena kultura (OŠ GK A.1.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi.; OŠ GK B.1.3. Učenik izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu.) gdje se između ostalog, kao prijedlog sadržaja rada navodi i tradicijska glazba.
S obzirom na sve navedeno, aktivnosti ovog projekta realizirali smo na satovima Hrvatskoga jezika te na satovima glazbene izvannastavne aktivnosti Malog zbora.
Kroz nastavu Hrvatskoga jezika, učeći nova slova, uz svako slovo smo istovremeno upoznavali riječi zavičajnoga govora te tako stvarali slikovni, zavičajni rječnik.
U veljači smo, vezano uz dane karnevala, razgovarali o pokladnim običajima u našem gradu te čitali i obrađivali pjesmu Rič diteta pjesnikinje Zvjezdane Čagalj. Učenici su s velikim interesom sudjelovali u radu i s radošću smišljali rečenice na mjesnom govoru te naučili dijelove pjesme napamet govorili ih pred razredom.
Tijekom nastave na daljinu, učenici su utvrđivali svoje znanje abecede. Jedan od zadataka koji su dobili bio je da uz pomoć roditelja na internetu potraže rječnik ,,Splitske riči” te u njemu pronađu i napišu značenje nekih riječi mjesnog govora.
Uz Dan grada Splita i blagdan svetog Duje učenici su čitali pjesmu Trun tepline pjesnikinje Zvjezdane Čagalj i učili je krasnosloviti.
Na satovima Maloga zbora pjevali smo tradicijske napjeve. U siječnju smo učili pjevati i plesati plesove s otoka Murtera Išli smo u školicu, Kolo, kolo išunajca i Pljeskom, pljeskom tata gre. Učenici su uživali u plesnim koreografijama plešući u kolu i u paru. U veljači, uz Valentinovo, učili smo pjesmu Biseru južnoga mora te plesali u ritmu ljubavnog valcera. U ožujku smo naučili pjesmu Falile se Kaštelanke koju smo ponovili u svibnju, kroz nastavu na daljinu i pjevali uz Dan grada Splita.
Na kraju ove naše lijepe projektne priče sretni smo što smo upoznali riječi, stihove i pjesme našega zavičaja te što ćemo ih na ovaj način sačuvati od zaborava. Veselimo se drugom razredu i nastavku rada na očuvanju naše lipe čakavice.
Pripremila: Sandra Podrug