Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Učenici 2.a razreda Osnovne škole Split 3 su tijekom školske godine 2020./21. sudjelovali u projektu Rastimo s čakavicom. Projekt je nastavak istoimenog projekta kojeg smo započeli prošle školske godine. Ove godine smo ga realizirali u suradnji s projektnim partnerima, učenicima 3. c razreda iz OŠ Trstenik i njihovom učiteljicom Jagodom Čopac.
Cilj projekta je bio očuvanje čakavštine kao nematerijalne kulturne baštine i hrvatskoga kulturnog identiteta. Interdisciplinarnim pristupom u nastavi nastojalo se potaknuti učenike na učenje riječi zavičajnoga govora, na slušanje i čitanje tekstova napisanih na zavičajnom govoru te na pjevanje čakavskih napjeva uz učenje plesnih koreografija. Tijekom realizacije projekta koji je trajao cijelu školsku godinu primjenjivali smo različite oblike rada: individualni, grupni i rad u paru.
Tema ovog projekta izvrsno se uklopila kroz ishode poučavanja u predmetima Hrvatski jezik (OŠ HJ A.2.6. Učenik uspoređuje mjesni govor i hrvatski standardni jezik) i Glazbena kultura (OŠ GK B.2.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe; OŠ GK B.2.2. Učenik pjeva/izvodi pjesme i brojalice; OŠ GK B.2.3. Učenik izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu).
Aktivnosti ovog projekta realizirali smo na satovima Hrvatskoga jezika, Glazbene kulture te izvannastavne aktivnosti Čuvari baštine.
Učenici su upoznavanje naše spli'skečakavice započeli prikupljanjem zavičajnih riječi s ciljem izrade zavičajnog rječnika, a krajem prvog polugodišta izradili su Zavičajnu slovaricu.
Pjevali su pjesme na čakavici koje je za potrebe projekta napisala i uglazbila učiteljica Sandra.Tako je nastala pjesma „ Lipi naš ča“ koja je postala i himna projekta te prigodne, blagdanske pjesme Mikula sveti i Sritan van Uskrs prijate'ji čiji su videozapisi i matrice proslijeđeni projektnim partnerima tako da i oni mogu usvojiti i pjevati napjeve. Osim glazbenog izričaja, njegovali smo čakavsku poeziju i krasnoslovili pjesme TončaPetrasova Marovića iz njegove zbirke „Ča triba govorit“ te pjesme Zvjezdane Čagalj iz zbirke pjesama „Trun iz žepa“.
Povodom blagdana Svetoga Duje pjevali smo i snimili pjesmu Spli'ska riva i proučavali običaje u starome Splitu, istraživali stare igre koje smo odlučili i sami igrati te ih na taj način sačuvati od zaborava. Nastavili smo bogatiti i zavičajni rječnik te u suradnji s učiteljicom Informatike izradili oblake riječi u digitalnom alatu WordArt.
Posebno nas je radovala stalna suradnja s prijateljima iz OŠ „Trstenik“. Oni su nas razveselili prekrasnim straničnicima sa zavičajnim riječima koje su nam poslali kao dar za Svetog Nikolu.
Također, razmijenili smo digitalne božićne i uskršnje čestitke te videozapise s glazbenim i scenskim nastupima i uživali u izvedbama.
Trećaši su nam poslali ppt prezentacije o igrama iz prošlosti i o zavičajnim riječima koje su sami izradili. Prezentacije su obogaćene digitalnim igrama u alatu Wordwall o poznavanju starih igara i zavičajnih riječi. Zabavljajući se, učenici su utvrdili svoje znanje i obogatili se suradničkim učenjem.
Projekt je na kraju prezentiran roditeljima na roditeljskom sastanku.
Veselimo se trećem razredu i nastavku rada na ovom zanimljivom projektu te suradnji s našim prijateljima iz OŠ Trstenik.
Pripremila: Sandra Podrug