Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Projektni dan održan je 22. ožujka 2017. godine na Svjetski dan voda. Učitelji i učenici su ga kreativno i raznovrsno obilježili.
Učenici 1. a s učiteljicom Mirjanom Milardović crtali su radove na temu vode.
Učenici 1.e s učiteljicom Ivanom Nižetić obradili su temu vode na satu hrvatskog jezika i na satu likovne kulture.
Učenici 3.d razreda s učiteljicom Norom Mratović realizirali su mini projekt Voda je izvor života u sklopu kojega su promatrali klijanje sjemenki u mini plasteniku na razrednom panou.
Učiteljica Ana Tomasović s učenicima 3.e razreda izvela je dva pokusa s vodom Zašto mama pere suđe deterdžentom i Je li lakše plivati u slatkoj ili slanoj vodi . (prezentacije su u prilogu)
Učenici 4. b razreda pod mentorstvom učiteljice Ljubinke Jelaske napisali su stihove na zadanu formu petostiha, tzv. činkvina.
Voda Prozirna, čista. Žubori, šumi, teče. Teče, teče, mlin okreće. Spas. |
Potok Bistar, hladan. Žubori, prska, ulijeva se. Voda pomaže život tkati. Život. |
Voda Čista, rijetka. Žubori, teče, napaja. Uvjet života, napaja žedne. Voda. |
Potok Bistar, malen. Šušti, teče , sja. Teče, teče iz kamena. Potočić. |
Rijeka
Brza, čista.
Teče, blista, šumi.
Teče, teče, bistra voda.
Rijeka.
I u višim razredima su se okušali u pjesničkim formama na zadanu temu – 7.b pod mentorstvom učiteljice Željke Đapić-Kranjac.
Učiteljica matematike Svjetlana Komić obradila je nastavnu jedinicu zbrajanja i oduzimanja razlomaka, a na satu informatike učenici su izradili materijale na temu vode primjenom znanja iz Worda, pretraživanja interneta i rada u Power Pointu. Smislili su i Vodenu križaljku.
Učenici 5.b s učiteljicom Belindom Buzov izradili su plakate na temu vode, gledali su power point prezentaciju Kako glazba i misli djeluju na kristale vode učenika Božena Sladojevića te su recitirali pjesme. Ani Prančević je recitirala pjesmu Grigora Viteza Kakve je boje potok, a Luka Kosor je recitirao vlastitu pjesmu.
Luka Kosor recitira vlastitu pjesmu.
Učenici su pod mentorstvom učiteljica stranih jezika Ivane Vučetić i Silvije Sinovčić obradili popularnu pjesmu na španjolskom jeziku s temom vode i opisali njemačka jezera i rijeke na njemačkom jeziku te objasnili na engleskom jeziku kako možemo štedjeti vodu.
Učenici 5.c s razrednicom Anitom Žižić poigrali su se eko kvizom na satu razrednika.
Učitelj fizike Željan Kutleša s učenicima je radio pokuse s vodom koje su zatim objavili na youtubu, a svi koji nisu sudjelovali mogu ih pogledati na stranici: https://youtu.be/10epsieY9Hk
Ovo je samo djelić onoga što se na taj dan događalo. Najvažnije je da smo se dobro zabavili te ponešto i naučili u nadi da ćemo naše vodene površine svakodnevno štititi i čuvati od zagađenja.
Andrea Petrović Vidović