Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Učenici 3.a u drugom polugodištu nastavili su s radom na ekološkim aktivnostima u sklopu eTwinning projekta “Živimo zeleno 2/Living greenly 2”.
Prva aktivnost bila je kreativna reciklaža. Učenici su dobili zadatak prikupiti stare kutije i različitu ambalažu. Na satu Likovne kulture izrađivali su maketu okolice škole. Radom u skupinama, nastali su zanimljivi uratci.
Za Dan sigurnijeg interneta naučili su što je Netiketa tj. pravila pristojnosti na internetu.
U mjesecu ožujku su sudjelovali u akciji oplemenjivanja okoliša škole u suradnji sa splitskim umirovljenicima te udrugom Zasadi stablo, ne budi panj!
Povodom Dana voda, Dana planeta Zemlje i Svjetskog dana obnovljivih izvora energije izlagali su uz ppt prezentacije i pisali pjesme.
Voda
Voda je jako važna,
lijepa, duboka i vlažna.
Moramo paziti da bude čista,
da bude svježa i da blista.
Zato poručujemo svima:
“Čuvajte našu vodu da ostane lijepa
i da je ima!”
Slušajte nas!
Ovo je za vode spas!
Magdalena i Luka 3.a
Odradili su i aktivnost ptičji izazov. Zadatak je bio smisliti zadatak za projektne partnere koji su trebali ispuniti do kraja mjeseca svibnja. Trećaši su projektnim partnerima postavili izazov u kojem su trebali otpjevati i snimiti videozapis pjevanja pjesme u kojoj se spominje ptica selica ili stanarica. S druge strane, prihvatili su izazov učiteljice Ivane Rendulić i njezinih učenika iz OŠ Lipovac, a zadatak je bio izraditi 3D pticu od papira. Učenici 3.a odradili su oba izazova, izradili su ptice od papira i otpjevali pjesmu Proljeće u srcu u kojoj se spominje ptica sjenica. Svoje uratke postavili na zajednički Padlet, a sve postavljene aktivnosti autorice projekta objedinile su u zajedničku digitalnu knjigu izrađenu u alatu Genialy.
Na red je došao izazov Plogging - trčanje i prikupljanje otpada. Sunčani, proljetni dan bio je izvrstan povod da učenici navuku rukavice i očiste školsko dvorište i igralište od smeća. Uživali su u ovoj veseloj aktivnosti u kojoj su na zabavan i aktivan način pridonijeli zaštiti i očuvanju prirode.
Krajem svibnja održana je videokonferencija s učenicima 2.a OŠ Lokve-Gripe na kojoj su učenici recitirali razredne eko-pjesmice te predstavili projektne aktivnosti.
Na kraju projekta, učenici su popunili evaluacijski upitnik putem Google Formsa te crtanjem veselih smalića iskazali svoje zadovoljstvo projektom. Izrazili su želju za nastavkom rada i suradnje s projektnim partnerima i iduće školske godine.
Pripremila: Sandra Podrug, učiteljica izvrsna savjetnica