Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Grupa učenika iz 6. i 8. razreda sudjelovati će u realizaciji jednogodišnjeg međunarodnog projekta Castles (Dvorci) uz mentorsko vođenje učiteljice povijesti Marije Krstinić i učiteljice matematike Mirele Pešut. Autorica projekta učiteljica je matematike Elvisa Sekulić iz OŠ Zorke Sever (Popovača).
Tijek realizacije projektnih aktivnosti možete pratiti na poveznici:
http://os-split-tri-st.skole.hr/eTwinning/Castles
U projektu, uz OŠ Zorke Sever i OŠ Split 3, sudjeluju i po jedna škola iz Španjolske i Poljske te dvije škole iz Italije. Tema će biti podloga za uključivanje učenika u razvoj novih IKT vještina, izradu maketa od drveta ili kartona, prezentacija, plakata i ostalih multimedijskih sadržaja, kako bi upoznali dvorce iz svoje i Europske povijesti. Učenici će istraživati i predstaviti hrvatske i europske dvorce, njihovu arhitekturu i posebnosti kroz nastavu matematike i povijesti. Znanja o geometrijskim tijelima produktivno će primijeniti u izradi maketa poznatih hrvatskih dvoraca, crkvica, katedrala, samostana, te inih građevina kao značajnih dijelova hrvatske baštine. Učenici će na poučan, zabavan, interaktivan način istraživati dvorce iz Hrvatske i Europe otkrivanjem specifičnosti arhitekture, izradom modela, maketa, prezentacija, plakata, multimedijskih sadržaja. Kroz istraživački rad i suradnjom s drugim učenicima iz projekta upoznat će svoju i tuđu kulturnu baštinu, te njegovati važnost očuvanja kulturnog naslijeđa. Učenici će razvijati slijedeće ključne kompetencije: matematička pismenost, razumijevanje prirodnog svijeta i sposobnost primjene znanja i tehnologije; sigurna i kritična uporaba informacija i komunikacijskih tehnologija za rad i komunikaciju; sposobnost učinkovitog upravljanja vlastitim učenjem, samostalno ili u skupini; socijalne i građanske kompetencije: sposobnost učinkovitog i konstruktivnog sudjelovanja u vlastitom društvenom životu; kulturna svijest i izražavanje sposobnost da se cijeni kreativna važnost ideja, iskustava i osjećaja u medijima poput glazbe, književnosti i vizualnih i izvedbenih umjetnosti, te komunikaciju na stranom jeziku i međukulturno razumijevanje.