Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Drugo polugodište donijelo je niz zanimljivih aktivnosti za učenike 3.a razreda u eTwinning projektu „Čakavica u srcu“.
U mjesecu siječnju, istraživali su stare tradicijske igre iz prošlosti. Igrali su na laštik, igru petje, na vatala, Crnu Maricu 1,2.3…
Veljača je započela obilježavanjem Dana sigurnijeg interneta. Učiteljica Sandra napisala je pjesmu „Vrime o' interneta“ koja je poslužila kao poticaj svim projektnim partnerima. Trećaši su naučili pjesmicu, a snimka recitiranja postavljena je na zajednički Padlet gdje su i ostali projektni partneri objavili svoje uratke. Učiteljica Jagoda Čopac iz OŠ Trstenik izradila je digitalni kviz u alatu Genialy te listić pomoću kojega je istraženo o učeničkim navikama i stavovima vezanim za uporabu interneta. Rezultati istraživanja također su postavljeni na zajednički padlet, a zaključak je bio da učenici više vole igre s prijateljima na igralištu od igrica na internetu.
Uz Valentinovo pisali su pjesme o ljubavi na čakavici, a vrijeme maškara obilježili su izradom maski (moreti) sa zavičajnim riječima, maškaranjem na pokladni utorak, likovnim radovima po uzoru na slikara Pabla Picassa i pisanjem pjesama. Na kraju su odigrali digitalni kviz u alatu Genially.
Povodom Dana materinskoga jezika pisali su na poticaj pjesme „Da sam ja učiteljica“ pjesnika Dragutina Tadijanovića. Tako su nastali sastavci na temu „Da san ja meštrovica“. Literarni i likovni radovi te videozapisi recitatorskih točaka poslani su na VII. Međunarodni literarni, recitatorski i likovni natječaj „ČA u versin, riči i pinelu“ OŠ Bijaći iz Kaštel Novog. Također, poslana su i dva literarna uratka na natječaj „Ča, more, judi“ OŠ Grohote na Šolti.
U mjesecu ožujku učenici su usvojili koreografiju tradicijskog plesa „Lipe li su mlade Kaštelanke“. Uživali su u pjesmi i plesu koji su uvježbavali na satovima Tjelesne i zdravstvene kulture. Snimka plesa postavljena je na Twinboard projekta.
Posebno zadovoljstvo bila je videokonferencija s čakavskin pjesnikom Nađanon Dumanićem, „fetivin Splićaninon“, koji već dugi niz godina piše pjesme na čakavici. Trećaši su imali posebnu čast jer ih je posjetio uživo i pričao o svom stvaralaštvu. Učenici su recitirali stihove pjesama iz knjige „Moja dica o' besid“ i postavljali pitanja na koja je pjesnik rado odgovarao te je pročitao nekoliko novih pjesama koje planira objaviti.
Mjesec travanj započeo je obilježavanjem Međunarodnog dana dječje knjige. Učenici su na ponuđeni predložak listića izrađenog u digitalnom alatu Canva, pisali popis najdražih lektirnih djela koje su čitali tijekom ove školske godine. Najviše glasova dobila je knjiga Bijeli jelen Vladimira Nazora.
Pristigli su i rezultati natječaja Ča u versin, riči i pinelu OŠ Bijaći u Kaštel Novom. Likovni rad učenice Anje pod nazivom “Mogu ka’ i Vjekoslav Vojo Radoičić”, nastao na poticaj navedenog slikara, dobio je drugu nagradu, a sastav učenika Kristiana “Da san ja meštrovica” je pohvaljen.
Učenica Anja pozvana je zajedno s učiteljicom Sandrom na manifestaciju Ča-more-judi koja se održala u Nečujmu i Grohotama na Šolti te osvojila prvu nagradu za pjesmu Moja none.
Za najveći kršćanski blagdan, Uskrs, projektnim partnerima poslana je digitalna čestitka na čakavici izrađena u digitalnom alatu Greetings Island.
Tema mjeseca svibnja bila je predstaviti svoje mjesto. S obzirom na to da Splićani u svibnju obilježavaju blagdan svoga zaštitnika svetoga Duje, na natječaj Slobodne Dalmacije pod nazivom Moj Split poslani su učenički likovni uratci i pjesma koji su objavljeni u digitalnoj knjizi.
Obilježen je i Dan škole na kojem su uspješno predstavljene točke iz projekta Čakavica u srcu na veliko zadovoljstvo roditelja i svih sudionika.
Kruna svega bila je završna videokonferencija projektnih partnera na kojoj su predstavljeni likovni, literarni i recitatorski uratci na temu „Moje misto“, a odigran je i digitalni kviz. Na kraju druženja svi projektni partneri zapjevali su himnu projekta Lipi naš ča.
Svoje zadovoljstvo projektom učenci su iskazali ispunjavanjem evaluacije u alatu Google Forms te crtanjem veselih smajlića. Jedva čekaju polazak u 4. razred i nastavak ove lijepe čakavske priče.
Pripremila: Sandra Podrug, učiteljica izvrsna savjetnica