Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
ISHODI AKTIVNOSTI:
PREDMETI: Sat razrednika, Informatika, Hrvatski jezik
Projektni zadatak pripreme zdravog doručka u 7.a odvijao se u nekoliko etapa, a poticaj je bila radionica odrađena u 6. razredu kada smo vagama mjerili i uz pomoć vrećica vizualizirali količinu šećera u pojedinim pićima i namirnicama. Tada smo uočili da zobene pahuljice imaju vrlo malu količinu šećera te su se nametnule kao dobar izbor za doručak i ideja za pokušaj zajedničke pripreme jednog takvog obroka u školskoj kuhinji.
Meni doručka smo proširili s kajganom i grizom da udovoljimo različitim ukusima. Troškovnik smo sastavili na satu informatike uvježavajući oblikovanje tablica, formule i funkcije u MS Excelu te pretražujući cijene na internetu.
Jednokratna plastika nije bila dozvoljena pa su učenici morali samostalno oprati svo posuđe koje su koristili u pripremi i jelu.
Kako je sam doručak tekao pročitajte u izvještaju sastavljenom na satu Hrvatskoga jezika s učiteljicom Katarinom Pivetom Vidučić.
Priprema zdravoga doručka
U školskoj kuhinji 19.10. ujutro, 7.a razred u pratnji razrednice Mile Ozretić odlučio je skuhati zdravi doručak. Nastavnica Mila je otišla u kupovinu za sve sastojke potrebne za pravi zdravi doručak: griz, zobenu kašu i kajganu. Potaknuo nas je razgovor o tome tko doručkuje i što se jede za doručak? Zaključak je bio da pola razreda ne doručkuje prije polaska u školu! Zato su vrijedni učenici stavili pregače i počeli kuhati. Sve to u samo 45 minuta. Većina je podijelila različite poslove, a zbog nedostatka vremena, ostali učenici su nakon nastave uživali u pranju posuđa. Svi su zaključili da i nije tako teško doručkovati, pogotovo kad to sam pripremiš. Ovo će biti jedna zanimljiva i poučna uspomena za 7.a razred.
Luciana Domić, 7.a