Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Iza nas je još jedna uspješna Zlatna večer matematike.
Tončica, Petra, Tea i Nina podijelile su s nama svoje dojmove i pripremile osvrt:
„Matematika – druženje – igra – zabava – učenje! Sve je to moguće na Zlatnoj večeri matematike koja je održana u Etnografskom muzeju u Splitu. Prvi put sudjelujemo na ovoj manifestaciji i sretni smo što smo proveli kišno poslijepodne u ugodnoj i zabavnoj atmosferi, zajedno sa svojim učiteljima i vršnjacima. Posjetili smo štandove ostalih sudionika splitskih vrtića, osnovnih i srednjih škola te rješavali zanimljive zadatke vezane za matematiku. Posebno nam se svidio projekt Osnovne škole Ravne njive jer je zadatak zahtijevao potragu po muzeju pa smo tako upoznali bolje ovaj lijepi prostor. Radujemo se dolasku i sljedeće godine!“
Brojna predavanja, kvizovi i radionice potvrdile su važnu ulogu matematike u STEAM području. Naša škola predstavila se s dvije radionice:
Riječ je o matematičkoj igri namijenjenoj za 4. razred na principu escape rooma u kojoj su korelirani svi predmeti. Ima četiri razine, a uvjet rješavanja zadataka su mali izazovi iz Hrvatskoga jezika, Likovne, Glazbene i Tjelesne i zdravstvene kulture. Na kraju svake razine otkriva se tajni broj, a na kraju se od tih brojeva slaže šifra za konačno rješenje. U igri se mogu natjecati dva učenika ili parovi učenika. Matematički tekstualni zadatci povezani su s cjelinom iz PID, Iz prošlosti moje domovine. Izračunavanjem zadataka otkriva se važna godina vezana uz povijesnu ličnost ili događaj.
Igra je odlično prihvaćena na Zlatnoj večeri matematike i rado su je odigrali ne samo četvrtaši, neko i učenici viših razreda.
Radionicu su vodile Petra Katić i Tončica Zorčić iz 7.b i Tea Tavić i Nina Karoglan iz 7.c. Posjetitelji su na svoje mobilne uređaje instalirali aplikaciju IMMERSAL, skenirali pripremljeni QR kod, prošetali Etnografskim muzejom i u proširenoj stvarnosti pronašli matematičke stripove. Nakon što su ih pročitali odgovorili su na pitanja s nastavnog listića i time zaslužili slatku nagradu.
Stripovi su rezultat školskog matematičkog projekta Mikro-makro znanstveni svijet. Za Zlatnu večer matematike odabrali smo radove:
Jan Mimica, 7.b – LJUDSKO TIJELO
Tončica Zorčić, 7.b – UPOZNAJTE SNAGATORA MRAVA
Petra Katić, 7.b – ISTRAŽIVANJE MJESECA
Paula Radas, 7.c – POSJET MUZEJU
Ante Brdar, 7.d – PRIČA O PČELAMA
Ante Drmić, 7.d – PELJEŠKI MOST
Ante Drnjević, 7.d – OPĆI KVIZ ZNANJA
Marta Lolić, 7.d – SIĆUŠNI SVIJET OKO NAS
Radionica je zainteresirala posjetitelje svih uzrasta, a i naše kolege.
Pripremile: Svjetlana Komić i Mirela Pešut