preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
3.a/b produženi boravak

Slikamo kao Mirna Sišul

U svijetu likovnih umjetnika

2.e

1.d

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 902284
Ovaj tjedan: 1204
Danas: 63

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EAR PROJEKT - AKCIJSKO ISTRAŽIVANJE: UTJECAJ (NE)RJEŠAVANJA DOMAĆIH ZADAĆA NA UČENJE
Autor: Mirela Pešut, 12. 9. 2022.

Planira se tijekom 1. polugodišta š.god. 2022./2023. provesti akcijsko istraživanje s ciljem unaprijeđenja nastave matematike i postignuća učenika. 

Naziv istraživanja: Utjecaj (ne)rješavanja domaćih zadaća na učenje

Istraživanje osmislila i provodi: Mirela Pešut, prof. matematike i fizike

Uočava se kako je pojedine skupine učenika vrlo teško motivirati na redovito pisanje domaće zadaće iz matematike čime izostaje vrlo potrebno uvježbavanje sadržaja koji su prethodno obrađeni u školi.

Ideja istraživanja je prikupiti informacije o razlozima i učestalosti rješavanja domaće zadaće te provjeriti je li vrijeme utrošeno na rješavanje domaće zadaće povezano s boljim postignućima ukoliko se zamjeni uloga školske i domaće zadaće primjenom metode obrnute učenionice. 

U akcijskom istraživanju tražit će se odgovoriti na sljedeća istraživačka pitanja:

EQ1. Sudjeluju li učenici i na koji način u analizi domaće zadaće?

EQ2. Što je za vas (učenike) domaća zadaća i koji je njezin smisao?

EQ3. Koliko često učenici (ne)rješavaju zadanu domaću zadaću i iz kojih razloga?

AQ1. Kako primjena metode obrnute učionice tj. zamjene ulogu školske i domaće zadaće utječe na motivaciju i učenička postignuća?

Rezultati istraživanja biti će objavljeni do kraja nastavne godine.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju