Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Jedna od tema Kurikuluma nastavnog predmeta Povijesti za 8. razred koja zahtijeva naše promišljanje u poučavanju je “Holokaust i drugi zločini protiv čovječnosti u hrvatskome, europskome i svjetskome kontekstu”.
U suradnji s Yad Vashemom, službenim memorijalnim centru posvećenom žrtvama Holokausta u našoj je školi postavljena izložba “Kako je to uopće bilo moguće?”.
U sklopu nastave povijesti u skupnom su radu odrađene i aktivnosti osmišljene na temelju panela s izložbe. Svaka je grupa tražila odgovore na niz pitanja koje su dobili; a odnosila su se na život prije Holokausta, faze genocida te židovski otpor i ljudske reakcije tijekom Holokausta. Svaka je grupa prezentirala svoje zaključke a potom smo temu produbili kroz osobnu priču djevojčice Eve Heyman putem aktivnosti osmišljenih u suradnji s kolegicom Dragicom Reljić.
Radeći na isječcima iz njezina dnevnika ostvarili smo planirane ishode te na kraju i obilježili Dan sjećanja na holokaust izradom leptira, po uzoru na projekt kojeg provodi muzej Holokausta u Houstonu. kojima smo ukrasili učionicu.
Opis projekta
Tema: Holokaust i drugi zločini protiv čovječnosti u hrvatskome, europskome i svjetskome kontekstu
Predmetni ishod: POV OŠ A.8.1.Učenik analizira međusobne odnose i dinamiku u pojedinim društvima tijekom 20. stoljeća
Odgojno-obrazovni ishodi:
Učenik:
na temelju analize dnevnika Eve Heyman uspoređuje život Eve prije i poslije nacističke okupacije Mađarske 1944.g.
radom na lenti vremena te isječcima iz dnevnika Eve Heyman opisuje faze genocida te njihova obilježja
na temelju pjesme Pavela Friedmana „Nikada nisam vidio drugog leptira“ osmišljava motive i poruke za izradu svog leptira u sjećanje na djecu žrtve Holokausta
zaključuje o poruci stihova koji se pripisuju njemačkom pastoru Niemolleru (Opominjujuća izreka)
Tehnički koncepti: Rad s povijesnim izvorima, Kontinuitet i promjena
Oblici rada: individualni, grupni, frontalni
Nastavna sredstva i pomagala: ppt prezentacija, računalo, projektor, radni materijal za učenike (radni listić s tablicom s fazama genocida, isječci iz dnevnika Eve Heyman), vremenska lenta izrađena u alatu Sutori
Povezanost s nastavnim predmetima: Hrvatski jezik (rad na tekstu), Likovna kultura (crtanje i oslikavanje leptira)
Za početak smo radili na lenti vremena pripremljenoj u digitalnom alatu Sutori. Lenta vremena prikazuje kronologiju zbivanja od dolaska nacista na vlast do 1945. Radom na lenti učenici trebaju prepoznati 5 faza genocida (ponižavanje, identifikacija, segregacija (izdvajanje), koncentracija, uništenje) – posložiti ih kronološki, upisati ključno razdoblje/godine te obilježja. U nastavku aktivnosti upoznaju osobnu priču djevojčice Eve Heyman - njihove vršnjakinje; čiju ćemo sudbinu upoznati kroz njezine zapise u dnevniku kojeg je vodila. Tako smo na Evinom primjeru i kroz njenu osobnu priču prepoznali faze genocida. Učenici su podijeljeni u skupine rješavali zadatke na radnim listićima s isječcima iz Evina dnevnika te odgovarali na pitanja:
odlomak: Rođendan
Što o životu Eve i njezine obitelji možemo saznati iz ovoga odlomka? Kako bi opisao/opisala Evu?
Što misliš kako je Eva doživljavala sebe?
Kojim se ti aktivnostima baviš?
Kako tvoj roditelji reagiraju na loše ocjene?
2. odlomak: Žuta Davidova zvijezda
Kakve je osjećaje kod Eve izazvala vijest o dolasku nacista u njezin rodni grad?
Kako je reagirala Evina baka, a kako njezin prijatelj Pista Vadas na zapovijed o nošenju žute Davidove zvijezde?
Što je žuta zvijezda značila ljudima koji su bili prisiljeni nositi je?
3. odlomak: Bicikl
Kako je Eva reagirala na oduzimanje bicikla?
Oduzimaju li nacisti bicikle svoj djeci?
Što misliš, zašto nacisti oduzimaju dječje bicikle?
4. odlomak: Geto
Što je Geto?
Koji su sve prijestupi kažnjavali u getu? Na koji način?
Kako se Eva nastoji nositi s promijenjenom stvarnošću?
Kako se ti nosiš s problemima u svom životu ?
Eva je na kraju ovog odlomka zapisala da se nikad nije ovoliko bojala. Što misliš, zašto?
5. Odlomak: Posljednje riječi…
O čemu razmišljaš dok čitaš posljednje rečenice iz Evina dnevnika?Što misliš, čime bi se Eva bavila u životu da je preživjela holokaust?
Eva Heyman je jedno od milijun i petsto tisuća djece koja su stradala tijekom Holokausta. Mnogi od njih su poput Eve Heyman i Anne Frank pisali dnevnike. Nakon rada na izvoru raspravljali smo o tome zašto su ta djeca pisala dnevnike te zaključili da je to bio njihov način da se u nezamislivo teškim situacijama u kojima su se našli lakše nose sa stvarnošću. Njihovi su dnevnici bili neka vrsta utočišta i najbolji prijatelj koji će ih razumjeti i kojemu se mogu povjeriti. Neka djeca su nam ostavila svoje pjesme. Dječak Pavel Friedmann bio je zatvoren u getu u Terezinu u Češkoj te je ubijen 29. rujna 1944. g. u Auschwitzu. U getu je napisao je pjesmu „Nikad nisam
vidio drugog leptira“. Godine 1996. g. Pavelova pjesma je inspirirala djelatnike Muzeja holokausta u Houstonu da pokrenu projekt Leptir. Muzej u Houstonu je osmislio projekt „Leptir“ kako bi povezao novu generaciju djece s djecom stradalom u nacističkoj eri.
I mi smo u našim učionicama prihvatili ideju te smo pročitali Pavelovu pjesmu i nakon toga izradili leptire kojima smo ukrasili našu učionicu. Na kraju projekta smo zajedno pročitali opominjuću poruku pastora Niemollera kao podsjetnik svima nama o tome da smo svi odgovorni za izgradnju demokratskog društva uključivosti i poštivanja različitosti.