Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Učenici 8.c i 8.d su kroz trotjedni projektni zadatak istraživali Domovinski rat na primjeru lokalne povijesti. Tema je bila podijeljena na nekoliko podtema, te su učenici birali teme sukaldno svojim interesima te preferiranom načinu i obliku rada. Cilj projekta je bio istražiti Domovinski rat u Splitu kroz različite perspektive- djeteta, odraslog muškarca/žene, branitelja itd.
Oblici rada su bili individualni i skupni, a učenici su mogli birati i hoće li uradak biti u digitalnom ili papirnatom obliku. Time je izvršena i diferencijacija zadataka pa si je svatko mogao pronaći vrstu zadatka koja mu odgovara. Učenici su odmah na početku upoznati i s načinom vrednovanja pomoću izrađene rubrike za vrednovanje. Upute su im dane uživo na satu te su bile i stalno dostupne na platformi MS Teams.
Tema: Domovinski rat 1991. – 1995. Velikosrpska agresija. Obrana i okupacija Vukovara. Područje RH i BiH – jedinstveno ratište. Oslobodilačke operacije hrvatske vojske i policije: Maslenica, Bljesak, Oluja. Erdutski sporazum i mirna reintegracija hrvatskog Podunavlja. Daytonski sporazum/ Stradanja stanovništva i ratna razaranja tijekom Domovinskoga rata
Domena: Politika/Društvo
Predmetni ishod:
POV OŠ D.8.2.Učenik analizira utjecaj ratova i revolucija na preobrazbu državnog uređenja u 20. i 21. stoljeću.
POV OŠ A.8.1.Učenik analizira međusobne odnose i dinamiku u pojedinim društvima tijekom 20. stoljeća.
Očekivani ishodi:
Učenik:
Tijek ativnosti:
Učenicima su ponuđene razne teme, a oni su potpm birali koju će temu istražiti te hoće li prezentirati temu u digitalnom ili papirnatom obliku. Teme su bile: Kronologija Domovinskog rata, Četvrta gardijska brigada, Vojnopomorski napad na Split, Splitska kazališna i glazbena umjetnost, Pomoć izbjeglicama i prognanicima, Split kao pozornica važnih događaja:Splitska deklaracija i Vlak slobode, Svakodnevica u Splitu za vrijeme Domovinskog rata, Vojne operacije u kojima su sudjelovali splitski dobrovoljci, Splitski škver za vrijeme Domovinskog rata. Trebalo je osmisliti istraživačko pitanje te svaku temu potkrijepiti usmenom poviješću tj. napraviti intervju s jednom osobom koja j doživjela opisane događaje; pritom slijedeći korake za provedbu intervjua i vrednovanje usmene povijesti kao jednog od izvora u rekonstrukciji prošlosti. Učenici su imali dva tjedna na raspolaganju, a potom je provedeno vrednovanje naučenog pomoću rubrike koja im je bila dostupna u Teamsu.