Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Dana 25.2.2020.godine, na Pokladni utorak, posjetili smo Tvrđavu Klis. Bilo je to u sklopu aktivnosti povijesne grupe koja se uključila u e-Twinning projekt „Dvorci“. Na taj način surađujemo s drugim europskih školama, upoznajemo našu baštinu i prezentiramo je drugim školama u Europi. Kroz projekt smo odlučili predstaviti Tvrđavu Klis. Ta se tvrđava nalazi iznad istoimenog naselja, između planina Mosor i Kozjak, te smo se do nje (iz Splita) morali voziti oko pola sata. Na tvrđavi nas je dočekao g. Damir Žura, član Povijesne postrojbe „Kliški uskoci“; odjeven u uskočku nošnju. Pričao nam je o puno toga, ali meni je najzanimljivije bilo kada nam je pričao o tvrđavi za vrijeme vladavine Petra Kružića. Petar Kružić zapovijedao je obranom Klisa u 16. stoljeću. On je vodio obranu protiv osmanskih napada koji su trajali gotovo dva i pol desetljeća. Mislim da nam je vodič jako dobro opisao tijek borbi, što je zainteresiralo sve slušatelje. Zadnje što nam je rekao prije nego što smo pošli dalje bilo je da je tvrđava pala pod vlast Osmanlija 1537. godine. Proveo nas je kroz cijelu tvrđavu, a najzanimljiviji dijelovi su bili: mjesto na kojemu je snimljena scena za 'Game of Thrones', mala crkvica u kojoj smo slušali vodiča koji je govorio o molitvama u njihovo vrijeme te unutrašnji dio tvrđave kojim smo se popeli do najviše točke tvrđave. Nakon obilaska, otišli smo do 'viteza' koji nam je dopustio gađanje lukom i strijelom. To je bilo jako zabavno. Taman prije nego li smo krenuli kući, svatko je od nas, uključujući učiteljice, dobio besplatni suvenir; malu tvrđavu koju su napravili u kalupu pred nama. Meni je bilo jako poučno i zabavno i nadam se da ću ponovo dobiti priliku posjetiti tvrđavu.
S. P., 6.c