Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Tijekom nastave na daljinu učenici petih razreda su u skladu s kurikulumom u svibnju upoznali i čudesni svijet grčke mitologije, te osmislili svoja maštovita mitska bića primjenjujući stečena znanja.
U sklopu nastave povijesti u petom razredu ove smo školske godine upoznali mnoge zanimljive drevne civilizacije, od kojih je svaka posebna na svoj način. Jedna od najzanimljivijih je svakako civilizacija stare Grčke. Naučili smo da se tamo „rodila“ demokracija; da su stari Grci bili sposobni moreplovci, ali i umjetnici, znanstvenici i pripovjedači. Uronili smo i u čudesni svijet grčkih mitova, te analizirali što sve o starim Grcima doznajemo kroz mitove i čemu su oni služili. Upoznali smo i mnoga čudesna i često strašna bića. Nakon toga smo prionuli poslu i primjenjujući obilježja grčke mitologije i čudesnih bića koja se pojavljuju u njima, osmislili smo naša vlastita mitska bića, ali s jednom razlikom: naša mitska bića, iako na prvi pogled strašna, zapravo to i nisu! Oni imaju posebne sposobnosti pomaganja ljudima i prirodi! Tako neka od njih čiste rijeke od zagađenja, inspiriraju kipare i umjetnike i mogu namirisati umjetnost, pomažu bolesnim ljudima, proizvode čokoladice, stvaraju plodno tlo, potiču rast biljaka, štite od erupcija i štošta! Mitska bića smo crtali u bilježnicu, opisivali ih vježbajući tako i naš materinji jezik, i onda kao pravi digitalni majstori ubacili te crteže u digitalnu knjigu pomoću alata Bookcreator. Bookcreatoru smo pristupali putem kodova koje smo dobili od nastavnice. Svatko od nas je zatim, kao pravi umjetnik, samostalno oblikovao svoju stranicu,te dodao tekst ili zvučni opis svog mitskog bića. Pozivamo vas da prolistate našu knjigu, a ukoliko ste umorni od čitanja, možete i preslušati opis svakog mitskog bića.
Knjiga učenika 5. a i 5. b se nalazi na ovoj poveznici.
Knjiga učenika 5.c i 5. d se nalazi na ovoj poveznici.