Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Za potrebe boljeg razumijevanja razdoblja Hladnog rata učenici osmog razreda odradili su projekti zadatak tijekom kojeg su se trebali zamisliti u ulogama novinara različitih država.
Cilj projekta: prikazati razdoblje Hladnog rata uvažavajući različite perspektive suprotstavlljenih strana te produbiti razumijevanje o obilježjima tog razdoblja te njegovom utjecjaju na različita područja ljudskih života
Timskim radom učenici su izrađivali novine iz razdoblja Hladnog rata. Kroz izradu novina su primijenili stečena znanja o Hladnom ratu te vježbali koncept rada na izvorima i povijesnu perspektivu (o istim događajima, pojavama ili osobama mogu postojati različite perspektive itd.). Svi su učenici,uživljavajući se u ulogu novinara, pisali o istom razdoblju, ali iz različitih perspektiva (npr. novinar jedne istočnonjemačke novine i novinar jedne američke novine neće pisati o Kubanskoj krizi na isti način). Novine su mogle sadržavati različite članke (kao i prave novine- npr. članke o politici, gospodarstvu, intervjue…ali i bilo kakve druge priloge) i svaki član grupe je trebao napisati jedan osnovni članak od najmanje 400 riječi.
Ostvareni ishodi:
Učenik će moći:
Plan rada:
20.5.- 2.6. glavni urednik izvještava 27.5. o realizaciji prve dvije točke)
2.6.-3.6
6. Vršnjačko vrednovanje pomoću Liste procjene- povratna informacija
3.6.- 7.6.
7. dorada
8. 6. Ocjenjivanje
Cjelokupni projekt je odrađen koristeći IKT. Učenici su novine napravili u OneNoteu, a za komunikaciju između članova tima i s nastavnicom kao mentorom koristio se Teams. Pri provedbi projekta ostvarena je interdisciplinarna povezanost s predmetom Hrvatski jezik, Informatika i Likovna kultura.Učenici su pri izradi novina dobili i upute kako pravilno citirati i navoditi izvore te kako pronaći i navoditi slike slobodne za korištenje.