preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
3.a/b produženi boravak

Slikamo kao Mirna Sišul

U svijetu likovnih umjetnika

2.e

1.d

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 901869
Ovaj tjedan: 789
Danas: 226

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt "Novine iz doba Hladnog rata"
Autor: Marija Krstinić, 2. 6. 2022.

Za potrebe boljeg razumijevanja razdoblja Hladnog rata učenici osmog razreda odradili su projekti zadatak tijekom kojeg su se trebali zamisliti u ulogama novinara različitih država.


Cilj projekta: prikazati razdoblje Hladnog rata uvažavajući različite perspektive suprotstavlljenih strana te produbiti razumijevanje o obilježjima tog razdoblja te njegovom utjecjaju na različita područja ljudskih života

Timskim radom učenici su izrađivali novine  iz razdoblja Hladnog rata. Kroz izradu novina su primijenili stečena znanja o Hladnom ratu te vježbali koncept rada na izvorima i povijesnu perspektivu (o istim događajima, pojavama ili osobama mogu postojati različite perspektive itd.). Svi  su učenici,uživljavajući se u ulogu novinara, pisali o istom razdoblju, ali iz različitih perspektiva (npr. novinar jedne istočnonjemačke novine i novinar jedne američke novine neće pisati o Kubanskoj krizi na isti način).  Novine su mogle sadržavati različite članke (kao i prave novine- npr. članke o politici, gospodarstvu, intervjue…ali i bilo kakve druge priloge) i svaki član grupe je trebao napisati jedan osnovni članak od najmanje 400 riječi.

 

Ostvareni ishodi:

Učenik će moći:

  • Objasniti obilježja Hladnog rata
  • Opisati svakodnevicu u razdoblju Hladnog rata
  • Objasniti uzroke i posljedice najmanje jedne od hladnoratovskih kriza
  • Objasniti gospodarske razlike između dvaju suprotstavljenih blokova
  • Opisati umjetnost, znanost i tehnologiju u doba Hladnog rata
  • Prikazati različite perspektive suprotstavljenih strana o događajima iz razdoblja Hladnog rata

 

 

Plan rada:

20.5.- 2.6. glavni urednik izvještava 27.5. o realizaciji prve dvije točke)

  1. odabrati datum izlaska vaših novina, odabrati glavnog urednika
  2. dogovoriti teme članaka
  3. prikupiti što više informacija iz svih mogućih izvora (udžbenik, pripovjedna proza, filmovi s tematikom  Hladnog rata, izvori iz udžbenika…)
  4. informacije preoblikovati u novinski članak s pripadajućom fotografijom  
  5. posložiti članke, urediti novine

2.6.-3.6

       6. Vršnjačko vrednovanje pomoću Liste procjene- povratna informacija

3.6.- 7.6.

7.  dorada

8. 6.  Ocjenjivanje

 

Cjelokupni projekt je odrađen koristeći IKT. Učenici su novine napravili u OneNoteu, a za komunikaciju između članova tima i s nastavnicom kao mentorom koristio se Teams. Pri provedbi projekta ostvarena je interdisciplinarna povezanost s predmetom Hrvatski jezik, Informatika i Likovna kultura.Učenici su pri izradi novina dobili i upute kako pravilno citirati i navoditi izvore te kako pronaći i navoditi slike slobodne za korištenje.

  

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju