Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Prije skoro godinu dana, osnovana je naša povijesna grupa. Nije nas bilo puno, ali u ime svih danas govorim, da je nama bivšim polaznicima petog razreda, povijesna grupa bila veliko veselje. To je mjesto gdje smo mogli stvarati i uživati.
Povijest je predmet koji voliš ili ne voliš. Ne ide svakom sve od ruke, nije baš lako zapamtiti sve godine i događaje. U našoj povijesnoj grupi po pitanju ocjena nismo svi bili jednaki, ali nismo govorili o tome. Predvodnica našeg tima povjesničara, bila je naša nastavnica iz povijesti Marija Krstinić. Svaki petak u 13:15 u učionici iz povijesti održavala su se naša sastajanja. Petkom bi se dogovorili što idući tjedan radimo. Na početku smo se bavili temom prapovijesti i nastavnica nam je pokazala kako izraditi kratki animirani film stop animacijom. Prvo smo osmislili scenarij za naš film, a zatim izrađivali papirnate figurice i scenografiju. Na kraju smo snimali i tako su nastali naši filmići o prapovijesti. Nakon toga smo izradili vremensku kapsulu u koju smo stavili pruke za sebe i razne predmete za nalaznike u budućnosti. Bilo je tu i raznih drugih prijedloga, npr. predstava na temu grčkih legendi, pokušaj repliciranja grčkih vazi, kuglice za bor sa slovima glagoljice, adventski vijenac na kojemu je glagoljicom napisano: Sretan Božić i sl. Ovo su samo neke od ideja od kojih smo neke prošle godine realizirali, a neke ne, ali sve naše ideje bile su kreativne i originalne. Tokom godine igrali smo se s bojama, kistovima, novinama, glinamolom. Kao šećer na kraju, na završetku petog razreda posjetili smo amfiteatar u Solinu. Naša nas je nastavnica provela bolje od bilo kojeg vodiča. Obišli smo amfiteatar uzduž i poprijeko i predvečer smo otišli na pizzu. Na našem izletu mi nismo otišli daleko od Splita, ali nama se činilo kao da smo u nekoj dalekoj zemlji u kojoj smo se pritom izvrsno zabavili i mnogo toga naučili.
Sigurno ćemo pamtiti naš izlet u Solin, kao i ukrašavanje grčkih vaza. Takve se stvari jednostavno urežu u sjećanje, baš kao što je Bašćanska ploča urezana u kamen. Možda se neki ni neće sjećati naših povijesnih pustolovna, tko zna? Znam samo da će naše grčke vaze ostati u učionici iz povijesti i nadgledati nove generacije, koje će naša draga nastavnica "mučiti" godinama i događajima iz prošlosti.
Lara Radić, 6. c