preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
 

3.a/b produženi boravak

2.e

1.d

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 907291
Ovaj tjedan: 750
Danas: 8

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Primjer iz prakse- Split u Domovinskom ratu
Autor: Marija Krstinić, 14. 6. 2024.

Učenici 8.c i 8.d su kroz trotjedni projektni zadatak istraživali Domovinski rat na primjeru lokalne povijesti. Tema je bila podijeljena na nekoliko podtema, te su učenici birali teme sukaldno svojim interesima te preferiranom načinu i obliku rada. Cilj projekta je bio istražiti Domovinski rat u Splitu kroz različite perspektive- djeteta, odraslog muškarca/žene, branitelja itd. 

 

Oblici rada su bili individualni i skupni, a učenici su mogli birati i hoće li uradak biti u digitalnom ili papirnatom obliku. Time je izvršena i diferencijacija zadataka pa si je svatko mogao pronaći vrstu zadatka koja mu odgovara. Učenici su odmah na početku upoznati i s načinom vrednovanja pomoću izrađene rubrike za vrednovanje. Upute su im dane uživo na satu te su bile i stalno dostupne na platformi MS Teams.

Tema: Domovinski rat 1991. – 1995. Velikosrpska agresija. Obrana i okupacija Vukovara. Područje RH i BiH – jedinstveno ratište. Oslobodilačke operacije hrvatske vojske i policije: Maslenica, Bljesak, Oluja. Erdutski sporazum i mirna reintegracija hrvatskog Podunavlja. Daytonski sporazum/ Stradanja stanovništva i ratna razaranja tijekom Domovinskoga rata

Domena: Politika/Društvo

Predmetni ishod: 

POV OŠ D.8.2.Učenik analizira utjecaj ratova i revolucija na preobrazbu državnog uređenja u 20. i 21. stoljeću.

POV OŠ A.8.1.Učenik analizira međusobne odnose i dinamiku u pojedinim društvima tijekom 20. stoljeća.

Očekivani ishodi:

Učenik: 

  • Objasniti kronologiju ratnih zbivanja u Splitu
  • Objasniti vojne operacije u Splitu za vrijeme Domovinskog rata
  • Objasniti kako se promijenila svakodnevica u Splitu za vrijeme Domovinskog rata
  • Objasniti kako su prilike u Splitu za vrijeme Domovinskog rata utjecale na različite skupine ljudi
  • Objasniti utjecaj prilika za vrijeme Domovinskog rata na kulturnu baštinu
  • Objasniti kako su se ratne prilike odrazile na glazbu i kazališnu umjetnost u Splitu

 

Tijek ativnosti:

Učenicima su ponuđene razne teme, a oni su potpm birali koju će temu istražiti te hoće li prezentirati temu u digitalnom ili papirnatom obliku. Teme su bile: Kronologija Domovinskog rata, Četvrta gardijska brigada, Vojnopomorski napad na Split, Splitska kazališna i glazbena umjetnost, Pomoć izbjeglicama i prognanicima, Split kao pozornica važnih događaja:Splitska deklaracija i Vlak slobode, Svakodnevica u Splitu za vrijeme Domovinskog rata, Vojne operacije u kojima su sudjelovali splitski dobrovoljci, Splitski škver za vrijeme Domovinskog rata.  Trebalo je osmisliti istraživačko pitanje  te svaku temu potkrijepiti usmenom poviješću tj. napraviti intervju s jednom osobom koja j doživjela opisane događaje; pritom slijedeći korake za provedbu intervjua i vrednovanje usmene povijesti kao jednog od izvora u rekonstrukciji prošlosti. Učenici su imali dva tjedna na raspolaganju, a potom je provedeno vrednovanje naučenog pomoću rubrike koja im je bila dostupna u Teamsu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju