preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
 

3.a/b produženi boravak

2.e

1.d

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Tražilica
Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 907295
Ovaj tjedan: 754
Danas: 12

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Moja razmišljanja o mrežnoj nastavi
Autor: Mila Ozretić, 9. 7. 2021.

Ja sam Luka Ugrin, pohađam Osnovnu školu Split 3 i idem u 8. razred. Većinu 7. razreda i nekoliko mjeseci 8. razreda proveo sam na mrežnoj nastavi.


Mrežna nastava je bila i zabavna i ponekad teška, ovisno o predmetima. Žao mi je što nismo imali više pomoći za pojedine predmete jer je zbilja teško kada moraš sam shvatiti video lekciju i ne možeš pitati profesora ako ti nešto nije jasno. S druge strane, mrežna nastava mi je dala više slobodnog vremena jer sam mogao sam isplanirati kada ću što raditi. Imao sam i bolji prosjek, a to je najviše zbog toga što smo imali dosta zadataka izrade prezentacija, a tko to ne zna dobro napraviti?

Razgovarao sam s učenicima u svome razredu i sa kolegama osmašima što misle o mrežnoj nastavi, velika većina je rekla da im se više sviđa mrežna nastava. Oni koji su rekli da im je draža nastava u školi  ipak su bili u manjini. Pitao sam oko 30 učenika i učenica, a za mrežnu nastavu su više dječaci, nego djevojčice. Imam dojam da se cure više vole družiti u školi i provoditi vrijeme s prijateljicama.

Smatram da jedna i druga nastava imaju svoje prednosti i mane. Na  nama je koliko ćemo biti marljivi, pratiti, sudjelovati te odrađivati zadatke. U tome smislu su obje vrste nastave jednake. Neki su povučeni, neki se više vole družiti, po tome se i razlikuje izbor koju nastavu više volimo. Svakako  mislim da je druženje ljudima važno, kako odraslima, tako i djeci, a to se mrežnom nastavom ipak ne može postići.

 

Luka Ugrin,8. b



Priloženi dokumenti:
Mrezna_nastava.pdf (87.69 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju